دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

104. لج کردم

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ

برای دکتر گوش حلق و بینی که تازه اومده میخوایم یه سری وسیله بخریم که گرونن. کارمون شده از شرکتای مختلف پیش فاکتور بگیریم و مقایسه کنیم یک از یک گرون تر. یه شرکت پیدا کرده کار پردازمون قیمتاش عجیب پایین بودن. گفتم چه عالی بذار من چکش کنم بهت خبر میدم قیمتاش عالیه.

روزی صدتا ابلاغ و نامه برای من میاد که هرچی میخواین بخرین برین تو سایت تجهیزات پزشکی ببینین شرکت ثبته؟ کالا مورد نظر توش هست؟ از قیمت مصوب بیشتر نباشه و صدتا چیز دیگه. منم چک کردم و دیدم این شرکت ثبت نیست زنگ زدم به شماره رو پیش فاکتور و گفتن نه شرکت ما ثبت  نیست ولی ما جزو فروشگاههای معتبریم (یعنی چی؟) زنگ زدم معاونت درمان و گفتم جریان چیه. گفتن به هیچ عنوان از این شرکت نخرین. منم گفتم اوکی و رفتم به کاپرداز گفتم.

نیم ساعت بعد اومده میگه من با خانوم مهندس فبلی صحبت کردم گفته مشکلی نیست برین بخرین. یهو انگار پر شدم از عصبانیت و ناراحتی. چرا هرچی میشه اونا از خانوم مهندس قبلی مشورت میگیرن. مدیر که کاراشو به اون میگه به من نمیگه. کلا تو همه اتفاقات من نفر آخرم.الانم خیلی ناراحت شدم که حرف منو قبول نکردن و به اون زنگ زدن. اون خیلی بدجنس بود قبل از اینکه من بیام کلی زیرآبمو زده بود. من تا دوماه داشتم اونارو درست میکردم.به روی خودم نیاوردم و گفتم باشه. وقتی رفت دوباره زنگ زدم معاونت درمان.یه کار دیگه هم داشتم بعد گفتم درمورد سوال صبحم میشه یه بار دیگه چک کنین من مطمئن بشم. بازم گفتن به هیچ وجه نباید از این شرکت خرید کنین اونم فقط چون قیمتاش پائین تره. گفتم که زنگ زدن به خانوم مهندس قبلی. معلوم بود مهندس ب (مسئول تجهیزات استان که خیلی دوسش دارم و یه بار اومد بیمارستان پیشم) اونجا بود چون هر سوالی میپرسیدم از مهندس میپرسید بعد جواب میداد. میخواستم بدونن که اینکارو کردن. مطمئن که شدم رفتم پیش کار پرداز و گفتم من زیر اون فاکتور امضا نمیکنم. گفت خانوم مهندس قبلی گفت طوری نیست اون بهتر میدونه یا شما 0_0 منم گفتم بگید خودشم مسئولیتشو قبول کنه. و رفتم خیلی ناراحت بودم . حالا اصلا میشد خرید کرد و بعدا گفت اا ما یادمون رفت چک کنیم ولی من لج کردم لججججججججججججججج

۹۴/۱۰/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

خوب کردید.دیگه اون ها باشن دست کم نگیرنت واول با شما مشورت کنند.
پاسخ:
منم خیلی چیزا رو اصلا بلد نیستم :(
بحث لج کردن نیست، بحث کار درست رو انجام دادنه که حق با شماست
و مطمئن باشید فردا روز اگه خدایی ناکرده اتفاقی بیافته یقه شما رو میگیرن نه ایکس و وای و زد رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">