دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

126. من برگشتم

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

من اومدممممممممممممم سلامممممممممممممممممم

خداروشکر ما به سلامتی رفتیم عروسی و برگشتیم. عروسی هم خیلی خیلی خیلی خوب و عالی برگزار شد همه راضی بودن منم خیلی خوشگل شدم رفتیم آتلیه عکسم گرفتیم ...بعد از مدتها همه فامیل دیدم عموها و دایی ها.دلم براشون خیلی تنگ شده بود. داداش کوچولو ماهم لباس دامادی پوشید و دست خانومشو که مثل فرشته ها شده بود گرفت و رفتن سر خونه و زندگیشون. آخر شب بعد تالار رفتیم خونه مادر عروس اونجا دوستای داداشم که هنوز قر مونده بود تو کمرشون کلی رقصیدن گذاشتنش رو شونه هاشونو کلی رقصیدن. بعد همه فامیل خداحافظی کردن و رفتن فقط ما موندیم و مادر عروس و خواهراش. بعد باهم رفتیم خونه عروس و داماد.دست عروس گذاشتیم تو دست داماد و اومدیم . وقتی مامان عروس داشت از طرف خودشو بابای خدابیامرزش واسشون آرزوی خوشبختی میکرد من اشک تو چشمام جمع شده بود و بهشون گفتم از خوشحالیه. از ته دلم میخوام همیشه باهم شاد باشن و خوشبخت. همیشه مثل الان عاشق. .. عروسی هم تموم شد. روز بعد عروسی ما نزدیک 30 تا مهمون داشتیم شب قبلشم که نخوابیده بودیم. مهمونا که رفتن گفتیم یه استراحت کنیم که عروس و داماد اومدن پیشمون حس خوبی بود. مامانم گفت آخیش خودمونیم 6 تایی شدیم. آره دیگه حالا خانواده ما 6 نفره شده...ان شاله سال دیگه من یه کوچولو میارم و 7 نفره میشیم.

۹۴/۱۱/۱۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

مووووووووووووووبارکه
خداکنه علوسی ماهم به خوبی و خوشی برگزار شه^_^
پاسخ:
ممنون
انشاله عزیزم
خیلی هم خوب وعالی
مبارک باشه
به میمنت و سلامتی
پاسخ:
ممنون ان شاالله واسه خودتون
مدت ها است عروسی نرفتم.
پاسخ:
چه بد..
بعد مدت ها اومدم!:)

مبارکشون باشه
ان شاءالله همیشه به شادی
پاسخ:
دیر برگشتی یه کم
:|
خوندم مطلب "پست آخر" تون رو ولی هنوز نباید برید، نباید :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">