دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

128. نیاد به جای من :(

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

نظر من همیشه اینه که وقتی یه کاریو تا حالا انجام ندادی و تو موقعیتش نبودی هیچوقت درموردش نظر نده. مثلا مهندسای آی تی ما همیشه به بچه های رادیولوژی میگن شما بیکارین. آخه این چه حرفیه؟؟؟ چندین بار به منم گفته شده این حرف حتی یه بار منشی یه بخش به من گفت خوب جای راحت و دنجی داری واسه خودت.... خوش به حالت. البته من منکر سختی کار اونم نمیشم واقعا. امروز یه نفر از تهران اومده بود واسه چندتا از دستگاههای اورژانس منم پیشش وایساده بودم همون موقع 115 یه مریض آورد. بعد یکی از اون آقاهای 115 اومد پیش من گفت من میخوام برم ارشد مهندسی پزشکی بگیرم بیام اینجا کار کنم چطوریه و از این حرفا. گفتم یعنی به جای من بیای ؟ گفت آره دیگه تو میری مگه نه؟ گفتم نه کجا برم من خونم اینجاست. گفت نه من رسمی اینجام به جای تو میام.... یعنی چی؟

گفت کارشناسیش فوریت های پزشکیه (من فکر میکردم کاردانی فوریت ها فقط هست) گفت از درمانی خسته شدم و کار شما خیلی راحته تو الان اینجا وایسادی ... این چه حرفیه من صبح تا ظهر دارم راه میرم. گفتم کار شما واقعا سخته قبول ولی من مسئولیتم خیلی خیلی زیاده. هر اتفاقی بیفته از چشم من میبینن.. بالاخره ما با خنده حلش کردیم ولی اگه واقعا مدرک بگیره و بیاد چی؟ اون رسمی بیمارستانه.. خدای منم بزرگه حالا کو تا بره بگیره. بهش گفتم واقعا سخته. خداروشکر مملکت ما دیگه کنکورم نداره هرکی هرچی دلش بخواد میخونه انگار نه انگار ما 4 سال دهنمون صاف شده تا شدیم مهندس پزشک. حالا میشه یکی با دوسال ارشد بیاد جای من؟ کارشناسی مهم نیست. اون آقایی که از تهران اومد حرفامونو شنید گفت چرا میگی کارش راحته من هر بیمارستانی رفتم سرشون خیلی شلوغ بوده یه نفر و کل بیمارستان...

سر اون احیا که درموردش پست نوشتم کلی منو بازخواست کردن که چرا دستگاه خراب بوده و 5 دقیقه تا اولین شوک طول کشیده؟ من گفتم خراب نبوده بلد نبودن چطور من رفتم شوک دادن؟ جلوی چشم من داستان دروغ میگن که آره خانوم مهندس اومد بالا سرش شوک نداد گفت ببرمش تو اتاقم برد و اومد گفت نه اونجاهم درست نشده. یعنی خودم شاخ درآوردم جلو چشم من دارن اینجوری داستان میبافن خدا به پشت سرم رحم کنه. خداروشکر دکتر و مسئول بخش گفتن نه همچین اتفاقایی نیوفتاد که. دستگاه جابه جا نشده خانوم مهندس اومده شوک دادیم. به کسی که این دروغا رو میگفت گفتم شما اصلا کجا بودی؟ من اصلا شما رو ندیدم.. داری تو روی من داستان میسازی و دروغ میگی؟

آخرشم همه چی شد تقصیر من که آموزش ندادم.حالا من 6 ماهه اومدم پرستار 15 سال سابقه تا حالا چیکار میکرده؟ بعدشم از وقتی من اومدم دوبار کلاس احیا قلبی ریوی گذاشتن که خود من توش شرکت کردم. منم چندبار خواستم کلاس آموزش کار با تجهیزات بذارم سوپروایزر آموزشی مون گفت امتیاز آموزشی نداره کسی نمیاد. حالا قرار شده از شنبه با سوپر آموزشی مون دوتایی راه بیفتیم تو بخشا بهشون آموزش بدیم و امتحان بگیریم. حداقل این یه بهونه ازشون برداشته بشه کوچکترین کاری که خوب پیش نره میگن دستگاه خرابه همه هم طلبکار من میشن.

دیروز صبح نوزادان زنگ زده ساکشن بخش خرابه رفتم دیدم سالمه که هیچ خیلی هم عالی کار میکنه ولی یه سری اتصالاتش نیست. دقیقا مثل این مکانیکا که یه چیزی باز میکنن و وقتی میبیندن چندتا سیم اضافه میارن میندازن دور. خدمه هم اینو شسته بودن یه سری شلنگ به نظرشون اضافی بوده... چند وقت قبلم یه انکوباتور(که نوزاد میذارن توش) تمیز کرده بودن دوتا سینی بزرگ ازش کم شده بود و دیگه هم پیدا نشد..من دیگه حرفی ندارم.

۹۴/۱۱/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

مکه دوربین مدار بسته نداره بیمارستان؟
تک تک این اتفاقات و کم و زیاد شدنها تجهیزات رو کزارش کن و بده بالا
پاسخ:
نه همه جا دوربین نداره فقط یه سری جاها,اگه جدی باشه و پیدا نشه گزارش میرم حتما.
در ضمن خوب نوشتی
تو کلت بع خدا باشه که اون روزی دهنده است
پاسخ:
مرسییییی واقعا خوب نوشتم؟ چقد خوشحال شدم
بله همیشه مطمنم خدا هوای همه رو داره شاید من برم یه جای بهتر :)
عذرخواهم اینو میگما چه ادم احمقی بوده اون مرده!
هنوز مدرک نگرفته!از پیچ و تاب کارای اداری برا تغییر پست رد نشده اومده این حرفا رو به شما زده که چی؟
یقین دارم هیچ کاری نمی تونه بکنه.
اما شما هم به فکر این باشین که جاپاتونو محکم کنین. این حرفا میتونه هشداری باشه صرفا
پاسخ:
من دارم همه تلاشمو میکنم
ممنون
متاسفانه توی محل کار ما هم همه فکر میکنن خودشون کار دارن هی به ادم میگن تو که بیکهری :( خدا بزرگه فکر نکن حالا اون یک چیزی گفته تا بره فوق بگیره بیاد ... میدونی کی میشه ... سینی بزرگهارو شاید بردن تو آشپزخونه .... :))))) کارت سخته ها ... :*
پاسخ:
خخخخخ برم تو آشپزخونه بگردم :)
دیدی چقد ناراحت کننده است یکی بهت بگه تو که بیکاری
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۳ ام اسی خوشبخت
سلام
چقدر کارتون سخته، خسته نباشید :)
خیلی بده مردم عادت کردن برای تبرئه خودشون بقیه رو مقصر جلوه بدن.
روزی دهنده خداست، شما توکل کردید و کار درست رو انجام میدید، پس نگران نباشید :)
پاسخ:
سلام
ممنوننننن
همیشه همین بوده عوض هم نمیشه.همه توکلم به خداست.
1. این مقایسه همه جا هست فکر کنم، جای ما هم هرکسی فکر میکنه خودش داره کار میکنه و بقیه خوابن فقط، به منم هم گیر میدن ولی خداروشکر مدیرا خودشون میفهمن این چیزا رو
2. حالا اگه بتونه درس بخونه، قبول بشه، ارشد بگیره! مگه میتونه؟! :)
3. توی خونه سینی لازم داشتن حتما! :))
شما هم نگران کار نباشید، تجربه کسب کنید، کار تون رو هم تا الان به نحو احسن انجام دادید (تشویقی گرفتید) از این به بعد هم ادامه بدید
پاسخ:
مقایسه ی بدیه یه جورایی نامردیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">