دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

139.برگشتم

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

من برگشتم. بالاخره با خودم کنار اومدم. بعد از فروکش کردن عصبانیت های پی در پی ام. و کلی شرایط دیگه که وارد جزئیاتش نمیشم. دوباره برمیگردم به روال قبل و مینویسم واسه دل خودم که چند وقته خیلی گرفته بود. واسه دوستای خوبم که نذاشتن چراغ اینجا خاموش بشه.

۹۴/۱۲/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

کار خوبی کردید :)
همچنان منتظر جواب دادن ب نظرات پست های قبل هستیم!
پاسخ:
ممنون که اینقد زود بهم انرژی دادید
واقعا فکر نمیکردم براتون مهم باشه الان میرم جواب میدم.
خواهش میکنم، من بابت اون مدتِ سرنزدنم عذرخواهم
ممنون :)
سلاممم عزیزم خوش اومدین^_^
پاسخ:
ممنون عروس خانوم
مواظب خودت باش،خانوم مهربان،منتظر نوشته هات هستیم
پاسخ:
حتما عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">