دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

141.emg

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ

سه ماهه که دکتر مغز و اعصابمون رفته رو اعصاب ما که من دستگاه emg (نوار عصب و عضله میخوام) خب امور مالی هم خیلی روی خوش نشون نمی داد.میگفت هروقت خیر پیدا شد میخریم. یه بار یه پیش فاکتور ازش دیدم تو امور مالی 86 میلیون نگو یه خیر اومده اینو دادن بهش اونم فکر کرده 8 میلیون درمراحل آخر فهمیده اااا این 86 نه 8. خلاصه که نه خودشون میخریدن نه میذاشتن خود دکتر بخره نه میذاشتن دکتر یه دست دوم خوب و ارزون پیدا کنه.

حالا رسیدیم به آخر سال و امور مالی به شدت مهربون شده هرچی بگی میخره. روز دوم کالیبراسیون صبح اول وقت به من گفتن یه فاکتور emg  بگیر تا بخریم فقط سریع. گفتم باشه. خب اونروز که من سرم خیلی شلوغ بود یک ساعت فقط براش وقت گذاشتم.ظهر رئیس بیمارستان پیجم کرده میگه چی شد؟ میگم آقای دکتر این همه عجله چیه؟صبر کنین یه کم بگردیم مشورت کنیم 4 تا کاتالوگ بخونیم ببینیم چی چه امکاناتی داره؟ با دکتر خودمون مشورت کنیم الکی که نیست کلی پول می خوایم بدیم. از فرداش شروع شد دم و دقیقه چی شد چی شد؟جالب اینه که امور مالی هم سر خود کلی فاکتور و پیش فاکتور گرفته و همینم باعث شد کلی بازاریاب یقه مارو بچسبن و ول نکنن. هرچی هم میگفتم یه کم تحقیق کنیم میگفتن ما تحقیق کردیم. ببین این 25 تومنه این یکی 40 پس 25 تومنیه بهتره.

من برعکس بسیار با حوصله همه رو بررسی کردم با معاونت درمان کاملا در ارتباط بودم و مشورت میکردم کلی با مسئول فروشا صحبت کردم و نکته های جدید یافتم. تا رسیدیم به روزی که من میخواستم اطلاعات جمع آوری شدمو بدم به دکتر مغز و اعصاب تا تصمیم بگیریم. جالبه که دکتر خودش با یه دستگاه کار کرده بود و گفته بود الا و بلا همین.امور مالی زنگ زده بودن 3 میلیون تخفیف گرفته بودن و داشتن میخریدن. مسئول فروش فقط شماره منو داشت زنگ زد و گفت با تخفیفتون موافقت شده. دیدم ای دل غافل اینا خریدن رفت اصلا نگفتن تو کارشناس تجهیزات پزشکی مایی. ما تو رو آدم حساب کنیم. حالم گرفته شد که اصلا کاری به حرفای من نداشتن من ازشون فقط یه روز دیگه مهلت خواسته بودم و اونا قبول کرده بودن. ولی انگار داشتن میخریدن.

کارپرداز اومد تو اتاقم گفتم خریدین رفت؟ گفت نه ما فقط تخیف گرفتیم.شما باید فاکتور تایید کنی و از این حرفا. همون موقع دکتر اومد تو اتاقم. منم شروع کردم براش توضیح دادن مقایسه کردن.از قصد جلوی کارپرداز یه سری اصطلاحات گفتم که فقط دکتر میفهمید. میخواستم بدونن خرید فقط مقایسه قیمت نیست. میخواستم بدونن منم حالیمه. بحثمون که گرم شد کارپرداز رفت. جالبه دکتر که حرفش یکی بود یه جوری قلقلک شد.خوشش اومد درمورد بقیه هم بدونه. مقایسه کنه. براش که توضیح دادم کلی ذوق کرد. در نتیجه یه دستگاه ایتالیایی گرفتیم که درسته همه امکانات نداره ولی هم کارمونو راه میندازه و هم قابلیت ارتقا داره (برعکس تمام دستگاههایی که قیمت مناسبی داشتن).حالا اگه دکتر خواست یا اگه دکتر دیگه ای اومد امکانات دیگه هم با قیمت خیلی عالی بهش اضافه میکنیم.

تصمیم که گرفتیم رفتم امور مالی کارپرداز گفت الان اتفاقا ذکر و خیرتون بود با مدیر که دارین درمورد دستگاه حرف میزنید. به اونا هم توضیح دادم درسته این 5 تومن بیشتر از چیزیه که میخواین بگیرین ولی قابلیت ارتقا داره. اگه سال دیگه یه دکتر دیگه اومد گفت من حتما فلان چیز میخوام نمیخواد اینو بندازین دور یکی دیگه بخرین. بالاخره که اونا هم راضی و قانع شدن و ما با 35 میلیون یه دستگاه خوب خریدیم. مهندس ب هم که تایید کرد.

تجربه خوبی بود خودمم یه کم ثابت کردم به بقیه. دکتر هم باهام خیلی خوب شد.

۹۴/۱۲/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

سلام عزیزم من همیشه میخونمت خییییلی خوشحالم که تو کارت داری جا می افتی و موفق میشه 
پاسخ:
سلام مرسیی که برام وقت میذاری
افرررررررررررررررین
وری وری گود
اصن کی گفده رئیس روسا کاره این!
مهم فکر کارشناسیه که پشت تصمیماتشون خوابیده .
پاسخ:
خخخخخخ دقیقا
"ببین این 25 تومنه این یکی 40 پس 25 تومنیه بهتره." واااییی :))
دمتون گرم پس:)
همیشه باید توی مسائلی که باهاشون در ارتباطیم به روز باشیم، شما هم که کار تون سخت تره، هم پزشکی قاطیشه هم مهندسی
امشب 20:30 داشت در مورد حوادث بیمارستانی و اینا میگفت یاد شما افتادم! مراقب باشید :|
ماموریت ما هم کنسل شد، نزدیک شما یعنی مثلا شاهین شهر :-)
پاسخ:
مرسی بابت تعریفات :)
آره دیدی یه اشتباه کوچیک چه عواقب بدی داره :(
آها گفتم طرفای ما خیلی چیز مهمی نیست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">