دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

142. فرفره

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

چند روز بعد وقتی تو اتاقم نوار مغز میگرفتن دکتر اومد تا جوابا رو بزنه. یه بچه تو نوبت بود که مشکلش نفس نفس زدن بود. دکتر میخواست موقع فوت کردن ازش نوار مغز بگبره. حالا من از همه این جریانات بیخبرم خیلی جدی به من میگه فرفره داری؟

من :فرفره؟

دکتر: آره فرفره

من: نه آقای دکتر ندارم

دکتر : پس یکی درست کن برام.

من  با چشمای گرد شده که کاملا بیخبرم از همه جا باز میپرسم فرفره دیگه؟که میزدیم سر خودکار فوتش میکردیم؟

دکتر: درست کن دیگه من یادم رفته.

براش درست کردم اینقد ذوق کرد. گفت ایول بلدی؟ این باشه واسه ما احتیاجمون میشه.
بعد داد دست بچه که فوتش کنه.

وقتی رفتن دیدم بچه ها گناه دارن یه کاغذ رنگی تو اتاقم پیدا کردم و یه فرفره قشنگ و باحوصله درست کردم.اون یکی با کاغذ آچار بود.

اینم فرفره من

۹۴/۱۲/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

عزیزممممم چه خوب که برگشتی ... رزوت هم مبارک باشه خانوووم ....
پاسخ:
ممنون عزیزمممم
چه فرفره خوشملی ^__^
منم موخاااام >_<
پاسخ:
درست کن خیلی آسونهه
قشنگه
شما پرستار هم میتونید بشیدا! مهربونید :)
پاسخ:
مرسیییی من بچه ها رو خیلی خیلی دوست دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">