دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

161. سر

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

دیروز بالاخره رسیدیم من دیگه واقعا خسته شدم هم ناراحت دوری از خانواده ام بودم. هم خانواده همسر و خودش خیلی توانمو گرفته بودن و من تمام مدت باید لبخند میزدم و میگفتم و میخندیدم. هم عادت ماهیانه بودم و 11 ساعت توی ماشین نشسته بودم. از خستگی و ناراحتی نمیدونستم چیکار کنم. فقط میخواستم برسم خونه یه دوش بگیرم و بخوابم. فقط همیننننننننننننننن

چون صبح زود راه افتادیم ساعت 5 عصر رسیدیم. پدرشوهر و مادرشوهر رسوندیم و دیدم همسر رفت تو 0ـ0 منم رفتم و فهمیدم شام اونجاییم. وای تازه ساعت 5 بود تا شامممم؟ من نمیتونستم بشینم دلم خواب و گریه میخواست. مادرشوهر میگه برو همینجا یه دوش بگیر آخه مگه میشه؟ همسر گفت چته؟ گفتم خسته ام . گفت 1 ساعت تحمل کن میریم. من گفتم 1 ساعت؟؟؟؟؟

آقا بهش برخورد با یه لحن فوق العاده بد شروع کرد غر غر کردن. گفتم من مریضم 11 ساعته نشستم تو ماشین یه کم درک کن. خیلی بد باهام حرف زد و منم ناراحت و بیشتر دل شکسته رفتم دستشویی.دستمو خشک کردم اومدم دستمال بندازم تو سطل نمیدونم چون تو فکر بودم نفهمیدم باید با پا درو باز کنم خم شدم و دستمال و انداختم.موقع بلند شدن سرم محکم حورد تو جا حوله ای. اصلا نفهمیدم چی شد. خیلی درد گرفت اینقد که همونجا نشستم همه چی دور سرم میچرخید و اشکامم سرازیر شده بود خیلی درد داشتم. گفتم پاشم برم تو هال. دستمو برداشتم دیدم تو دستم خونه گفتم یه ذره است دوباره دستم گذاشتم روش و برداشتم این دفعه پر خون شد....بیشتر ترسیدم همونجوری با گریه رفتم تو هال دیگه پیشونی ام هم پر خون شده بود.همسر صدا زدم دستمو نشونش دادم و نشستم.بنده خداها چقد ترسیدن. همسر سریع یه گاز گذاشت رو سرم تا کم کم خونش بند اومد.خداروشکر باز نشده بود که بخیه و اینا بخواد. ولی خیلی درد گرفت تا شب همینجوری میسوخت ولی همون سبب خیر شد ما بریم خونه :) شاممون هم دادن بردیم. بازم خداروشکر هم دعوا با همسر کنسل شد هم زود رفتیم خونه.

۹۵/۰۱/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

یا خدااااا   خوبی الان؟ راستی سال نو مبارک راستی 
پاسخ:
سلاممممم مرسی سال نو شماهم مبارک.
آره همون روز خوب شدم رفت یه زخم کوچولو بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">