دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

162.عید دیدنی

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

چرا کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از شنبه میرم سرکار ولی این هفته خیلی الکیه کار اداری که نیست کارای فنی ام سرمون خلوته خداروشکر. روزی یکی دوتا پیج. یه جورایی حوصلمون سر رفته . یک کتاب هست یک ماهه که خریدم ولی وقت نکردم بخونم.فردا میبرمش بیمارستان سرم گرم بشه .

از وقتی اومدیم بکوب رفتیم عید دیدنی و دیروز تموم شد. امروز ساعت دو و نیم ظهر هنوز سفره جمع نکرده واسمون مهمون اومد 0_0 چقد مردم مراعات میکنن والا. منم هنوز هیچی آماده نکرده بودم ولی خب خوب بود. :)بعدش که رفتن من بدو بدو خونه تمیز کردم جارو کردم. میوه شستم . ظرفا و آجیلارو آماده کردم.دوش گرفتم و از همه مهمتر یک کیلو سبزی پاک کرذم و شستم. آماده آماده نشستم تا باز برامون مهمون بیاد که نیومد :) حالا اگه خوابیده بودم ده سری مهمون میومد.یه سارافن سنتی خریدم دوست دارم مهمون بیاد بپوشمش :)

دوستام کجایین؟

۹۵/۰۱/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">