دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

169. عیدی

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

کارفرمای گرامی ما عیدی منو نداد. من فقط یک بار پنج شنبه آخر سال بهش زنگ زدم که جوابمو نداد و یک بار هم 29 اسفند(چون میدونستم بانکا بازن) جالبه که آقا تلفن رو من قطع کرد و من خیلی از این کارش ناراحت شدم. اون موقع خونه مامان اینا بودیم.اول که همسر با من کلی دعوا کرد که چرا زنگ زدی اصلا؟ خب من حقمو میخوام این همه زحمت کشیدم واسه الان. بعدشم پدر شوهرم بهم گفت حتما نداره که بده. یعنی دیگه میخواستم خودمو خفه با شنیدن این همه احساس همدردی.حداقل میخواستم همسر یکم حقو به من بده که اصلا وابدا اینکارو نکرد.

امروز امور مالی کار داشتم ازم پرسیدن عیدی تو گرفتی یا نه؟ گفتم نه. گفتن بهش زنگ بزن گفتم تلفن روم قطع کرده من خیلی ناراحت شدم خب برمیداشت میگفت دوماه دیگه میدم. گفتن تا نیم ساعت دیگه میاد وایسا باهاش حرف بزن گفتم نه من کاری ندارم باهاش. مسئول امور مالی گفت الان زنگش میزنم. نمیدونم دقیقا چی بهش گفت که تا من رسیدم به بخش زنان و مامایی برام اس اومد دیدم عیدیمه 0ـ0 زنگ زدم امور مالی گفتم چی گفتی بهش الان برام ریخت 0ـ0 فقط خندید و گفت باید بهمون صبحانه بدی. ازش درمورد سنوات پرسدم گفت بذار بیاد ازش میپرسم. یک ساعت بعد زنگ زد اتاقمون که سنواتت مونده این فقط عیدیته. خیلی هم مثلا دلداری داد که الان به نفع شماست ما همه پولامون خرج شد . خندم گرفته بود از این حرفاش. دو دقیقه بعد دوباره تلفنم زنگ خورد این دفعه جناب کارفرما بودن پرسید کی زنگ زده بودی بهم؟ گفتم 29 ام صبح . میگه 29 کی؟ میگم خب اسفند دیگه. گفت ٱها اون موقع زنگ زدی ببخشید من شمارتونو سیو ندارم رو گوشیم شمارتونو بدین تا ذخیره کنم. منم دادم. حالا نمیدونم دفعه های قبل که بهم زنگ میزد شمارمو از کجا میاورد پررو. ولی حال کردم قشنگ حس کردم تمام بچه های امور مالی ریختن سرش. حقشه ها ها ها ها

اتفاقا دیدمش و با روی باز بهش سلام دادم و رفتم :)

۹۵/۰۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

وای این کی بوده که زنگ زده بهش سریع عیدی ریخته به حساب . یکی ازین آدما منم نیاز دارم
پاسخ:
مسول امور مالی بیمارستان
به شدت با نفوذ :)
سلام خانمی.
میگما مگر عیدیتونو این بنده خدا از جیبش میده که باید بهش زنگ بزنین تبریک بگین؟؟؟؟
اگر از جیب بیمارستان میره که خیلی خیلی بی انصافی بوده که تو ایام عید عیدی رو ندادن که نیاز بیشتری داشتین!!!!!
پاسخ:
سلام عزیزم
نه از جیب بیمارستان میده تازه کلی هم از روش میخوره ولی تا التماسش نکنی نمیده هرچی بیشتر پول پیشش بمونه سودشم بیشتره.
واقعا بی انصافیه فکر کن خیلی نیروهای شرکتی مرد هستن و زن و بچه دارن.دم عید چقد خرج داشتن بنده خداها.
:)
حس خوبی بوده موقعی که sms واریز رو دیدین ولی میدونم قبل عید و اوائلش هم حس خیلی بدی داشتید
پاسخ:
اره خوب بود ولی چون به وقتش نبود یه جورایی خورده بود تو ذوقم.
از چه نظر میگید حس بدی داشتم؟
چون که حق و حقوق تون رو نداده بودن دیگه، عید و پولایی که میگیری :)
پاسخ:
آها آره فکر کردم به خاطر کشمکش هایی خانوادگی گفتید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">