دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

170. دستبند

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ
قصد داشتم با عیدی ام برم یه دستبند طلا بخرم. امروز رفتیم با همسری همشون زشت بودن جز یکی که دلمو برد فقط یه 800 تومن بیشتر از قیمت مورد نظرم بود . ها ها ها ها
۹۵/۰۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

با عیدی ها و پاداش های محل کار یه عالمه باید روش گذاشت تا بشه یه طلایی خرید:))
جالبه توی اون طلاهایی که بهمون سرعقد دادن من عاشق یه گردنبند ظریفش شدم همیشه هم تو گردنمه:)
پاسخ:
منم دلم تو ظریفا بود ولی یه دستبند میخوام که همیشه دستم باشه نمیخوام زود پاره بشه.
البته ظریف خوشگلم ندیدم :)
امیدوارم 800 تومن زودی برات جور شه.
پاسخ:
فکر کنم باید برم سراغ یه چیز ارزون تر
اصفهان طلا خوب و خوشگل کجا هست؟ نگو بازار هنر چون اجرتاش خیلی خیلی بالاست.
ان شاءالله که هرچه سریعتر یا پولش جور میشه یا ی دستبند خوشگل با قیمت مناسب تر پیدا میکنید :)
پاسخ:
به دومی امید بیشتری دارم :)
خب راستش من نمیدونم چون اصلا اهل طلا نیستم :))
ابرو هر چی زن هست رو بردم با این تفاوت هام
:))))

پاسخ:
خب بالاخره شما اصفهانی هستی از بچگی کجا میرفتید؟ واسه عروسیت از کجا طلا گرفتی.
یه خیابون به من بگو لطفا نه دقیقا اسم مغازه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">