دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

171. ناراحتم

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

دوستام خیلی بی معرفت شدن. فقط من بهشون زنگ میزنم و پیام میدم اونم همیشه من حرف میزمو اونا زود خداحافظی میکنن. اینقد سرشون شلوغه و از من دور شدن که دیگه حرفی باهام ندارن. بلا استثنا همه دارن ارشد میخونن تو بهترین دانشگاههای تهران. همه حتی اونا که امکان نداشت با پسری باشن الان به این نتیجه رسیدن که باید دوست پسر داشت و دارن. تازه یاد گرفتن جوونی کنن و خوش بگذرونن. سریع با یه نفر دیگه آشنا بشن و دوباره از اول.

الان میفهمم همسر حق داره همش پشیمون باشه از ازدواجش. میتونست الان مثل دوستاش هرجای ایران بره درس بخونه و کار کنه و هم زمان 5 تا دوست دختر خوشگل  داشته باشه. ولی الان گیر من افتاده. خودش اینو خواست خودش منو آورده اینجا تو این تنهایی.

نمیذاره رانندگی کنم خیلی ناراحتم ازش همه عالم و آدم رانندگی میکنن اونم افتضاح. با این که قبول داره من خیلی بهترم ولی نمیذاره چون ماشینش مهم تر از منه. دیروز 3 ظهر باید میومدم بیمارستان هرچی التماسش کردم نذاشت با ماشین برم.

خیلییییییییییییییییییییییییییی ناراحتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

۹۵/۰۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

عزیزم از داشته هات لذت ببر عیب نداره اگه زندگیتو دوس داری برای چیزای کوچیک نذار دل چرکین بشی فک نکن کسی از تو بهتر زندگی میکنه همه تو بهترینها هستن چون خدا مارو بهتر افریده
این جوری که نوشتی خودت هر بار بخونی داغ دلت تازه میشه :( از کجا میدونی شاید همین دوستات الان به خودشون میگن خوشبحالش ازدواج کرده سر کار میره .. بعد ما هنوز داریم درس میخونیم معلوم نیست چی میشه !

بنظرم دوستایی داشته باش که با هم همفکر باشید اونا هم ازدواج کرده باشن و سرکار برن ... 
با ورود چندتا دوست جدید شاید بهتر بشه ...


پاسخ:
دوست جدید از کجا بیارم اونا که چهار سال باهاشون تو یه اتاق زندگی کردم اینجوری شدن دیگه از بقیه مردم توقعی نیست.
سلام خانمی
آی قربونت الان همون دوستانتون می گن میبینی فلانی با کسی که دوست داشت ازدواج کرد اینقده بخت و اقبال یارش بوده الان تو این اوضاع احوال بیکاری تو هم شهر خودشون رفته سرکار!
باور کن همینا رو میگن.
می دونین اونایی که تو ذهنمون میگذره ناخوداگاه تو ذهن طرف مقابلمون القا می کنیم. اگر به این فکر کنین که شوهرتون از ازدواجش پشیمونه تو ذهن او هم اگر نباشه میاد یا بیش از پیش این قضیه پررنگ میشه. تازه زن به این خوبی از کجا میخواسته گیر بیاره!؟؟؟؟؟؟
دوستی های دخترها و پسرها هم که هیچی نگم ازش بهتره! اصن مگر میشه با ازدواج و همسر مقایسش کرد؟؟







پاسخ:
اره عزیزم اینا گفتی همش درسته ولی دلم واسه حرف زدن با دوستام تنگ شده زندگی هامون دور شده ازهم.
همسرم چند بار شوخی و جدی حرفشو زده که تو ذهن منم رفته :(
حقم داره البته
مرسی از تعریفات عزیزم
گفتنی ها رو دوستان قبلا بهتون گفتن (نوشتن)
چرا نمیذارن رانندگی کنید؟!
پاسخ:
بله کاملا هم حرفاشون درست بود
چون میترسه ماشینش خراب بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">