دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

184.خیلی خلاصه

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۸ ق.ظ

خیلی خلاصه بخوام بگم دیدم رولت درست کردن سخته و احتمالا بازم با شکست روبه رو میشم تصمیم گرفتم بقیه خامه ها و البته شیرینی هارو بریزم دور :/

به شدت احساس چاقی و سنگینی میکنم امروز خودمو وزن میکنم از همین هفته میرم دنبال یه ورزش. نمیدونم این حس بد چیه که دارم.

حالا که اینهمه از هوا غر زدم یه کمم تعریف کنم دو روزه آفتاب شده داره رو به گرمی میره. خداروشکر.

دیشب گوشیم خراب شد صبح پاشدم دیدم ساعت 23:55 درصورتی که 6:25 بود شانس آوردم خواب نموندم. چند ساعت یه بار رو صفحه خاموش هنگ میکنه مجبور میشم باتریشو دربیارم. اصلا حال و حوصله گوشی جدید گرفتن ندارم انگار میخوام پولامو بریزم تو سطل آشغال.

امروز خانوم شهردار میبینم روم نمیشه بهش نگاه کنتم حتما پسراش براش تعریف کردن.

بعدا نوشت: خودمو وزن کردم 60/30کیلو. نمیذارم به 61 برسم. وزنم الان رکورد تموم عمرمه. چرا همش گشنمه؟ چرا سیر نمیشم؟ کاش مطمئن نبودم میگفتم حامله ام حداقل. قبل عید رو همین وزنه 57/90 خب 90 هم حتما لباس و کفش اینا بود میشد 57 خیلی خوب بود. دیگه دلستر ممنوع. فست فود ممنوع. شام تا جایی که بتونم ممنوع.

۹۵/۰۲/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

منم دوست دارم برم ورزش اما فعلا رندگیمون نظم نگرفته تا زمان پیاده روی رو تنظیم کنم!
اصلا یه روی خودتون نیارید که چه اتفاقی افتاده ریلکس و خندان باشید!
بیشتر مبهوت میشن خودش حالی میده بهتون خختت
پاسخ:
جمله آخرتو نفهمیدم
ببخشید اخر جمله اشتباه تایپی بود:)))
اما منظورم این بود وقتی خانم شهردار ببینه شما اصلا عین خیالتون نیست و خندون و ریلکس هستید یه لحظه شک می کنه به اتفاق دیروز که واقعا اتفاق افتاده یا نه!!!
همین بی خیال بودن که برای اونها مرموز بودن طرف رو به همراه داره به نظرم بهترین پاسخ به اون هاست!
حیف اون شیرینی ها و خامه ها نبود؟! :|
آدرس بدم ازین ب بعد دور ریختنی های شیرینتون رو بفرستید برای من! پول پست رو هم تحویل گیرنده میده :))
پاسخ:
:(
شام نخوردن بده. اندازه ی کف دست هم شده نون بخور.
میوه بیشتر بخور. اونم با معده خالی
پاسخ:
شام نخوردن ماهم یعنی یه بشقاب غذارو باهم بخوریم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">