دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

185. خانوم مهندس ذوق زده

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

واسه دستگاه اکسیژن سازی که قراره دانشگاه بهمون بده و همون کروکی معروف که من کشیدم هفته پیش دونفر از شرکت نمایندگی اومدن بیمارستان که مکان از نزدیک ببینن. دانشگاه 4 تا دستگاه خریده برای 4 تا بیمارستان که یکیش ماییم. ما سومین بیمارستان توی بازدیدهاشون بودیم و ساعت 3 رسیدن من رفتم بیمارستان و مدیر بیمارستان هم بود. مکانمون خیلی راحت تایید شد و عکس گرفتن و رفتن.وسط صحبتاشون گفتن اون بیمارستانا چیزی که برای ما فرستادن با چیزی که ما دیدیم خیلی فرق داشته.حالا نمیدونیم چیکار کنیم. درصورتی که با تایید مکان از دفتر فنی دانشگاه گرفته بودیم :)

امروز با معاونت درمان صحبت میکردم خانومی که مسئولش بود وسط صحبتاش گفت با شرکت که حرف زدم از شما خیلی راضی بوده چون کاراتونو خوب پیش بردین و کروکی که فرستادین با اون که دیدن یکی بوده :)

گفت کی کروکی کشید؟ گفتم خودم :) باز پرسید کی کمکت کرد: گفتم هیچکس اتفاقا مهندس ساختمانمون که دیدش خیلی خوشش اومد.

خانومه کف کرد خیلی بهم گفت آفرین و من ذوق مرگ شدم. گفت از این به بعد از اینجور چیزا که واسه شرکتا میفرستین یه رونوشتم واسه ما بفرستین که خودت پررنگ بشی اینجا. واست خوبه.

یادم باشه فردا برم اینارو واسه مدیر بیمارستان تعریف کنم.

۹۵/۰۲/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

چه حس خوبی بودااا
پاسخ:
اره خیلی خوب بود واسه اولین بار زحمتام دیده شد.
افرین :)  ^_^
پاسخ:
مرسییی
:)
عالیه
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">