دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

190.سورپرایز شامگاهی

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

دیروز بعداز نهار صلا نخوابیدم هنوز ذوق زده از سورپرایز صبحگاهی بودم. همسر که رفت شروع کردم به تمیز کردن خونه و آشپزخونه طبق برنامم تا 8 همه کارا تموم بود. ساعت 7 بود داشتم اتاق جارو میزدم هندزفری هم تو گوشم بود و بلند بلند همراهش میخوندم. یه لحظه به نظرم رسید یه صدایی میاد اومدم تو هال دیدم همسر با یه دسته گل و کیک وسط خونه وایساده داره واسه من تولد تولد میخونه :) اصلا این صحنه باورم نمیشد انتظارشو حداقل دیروز نداشتم. چون صدای جارو بود صدای در خونه و پارکینگ هم به هیچ عنوان نشنیده بودم. کاملا غافلگیر شده بودم نمیدونستم چی بگم فقط همسر میدیدم که داره واسه من تولد تولد تولدت مبارک میخونه. به جرات میتونم بگم بهترین لحظه عمرم بود هیچوقت اینقد دوسش نداشتم و دوست داشتنشو اینجوری حس نکرده بودم. همه دنیا یادم رفته بود و فقط همسر میدیم و باورم نمیشد همچین کاری کرده باشه تو این 6 ساله که باهمیم اولین بار بود . سریع کیک درآورد و شمعاشو گذاشت روش و هدیه هم آورد (ادکلن بود ) و یه تولد کوچولو دونفره پر از شادی گرفتیم . از اینا که همش تو دلت میگی من و این همه خوشبختی محاله :) اینم عکسمون چون کیکمون خیلی بزرگ بود (کوچکترین کیکی که تونسته بود بگیره) شب بردیمش خونه مادرشوهر. تا رفتیم تو و مادرشوهر کیک دید فکر کرد من حامله ام خیلی ذوق زده شد ولی وقتی فهمید جریان چیه خورد تو ذوقش و دیگه ول نکرد که دیروز ظهر خواب بچتونو دیدم و ... ولی خب خوش گذشت درکل. شهرزاد همه دور هم دیدیم این قسمتش چقدر جذاب بود از الان غصمه داره تموم میشه.

جدایی از همه این حرفا امروز آخرین روز 26 سالگیمه و از فردا 26 سال پر کردم و دیگه جدی جدی بزرگ شدم.

۹۵/۰۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

سلااااااااااااااااام خانمی
تولدت مباررررک.
الهی مامان یه دوقلوی نازنین بشی:))
هرسال دوقلوهات برات تولد تولد بخونن:)
پاسخ:
سلام عزیزم مرسییییییییی
وای نه دوقلو سخته همون یه دونه هم باشه من راضی ام :)
ان شالله خودت دوقلو دار بشی :)
سلام
همون پست قبل میخواستم تولدتون رو تبریک بگم اما گفتم بذارم روزش که شد بگم که دوباره ماموریت رفتم (استان مجل سکونت شما) و نشد
آغاز 27 اُمین بهار زندگی تون رو بهتون تبریک میگم، ان شاءالله که سال های سال همینجوری با عشق و محبت کنار همسر خوبتون و بچه (بچه های) آینده تون زندگی کنید
پاسخ:
ممنون خیلی لطف دارید. انشاله :)
امیدوارم شماهم به زودی صاحب همسر و فرزند بشید.
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

تبریک

من روزی سه بار با خودم تکرار میکنم که تولد بانوی اول دربار یادم نره!
آخرشم یادم میره!!!

بنده خدا همسرتون خیلی حواسش جمه
پاسخ:
آقای ماهم پس از چندسال داره کم کم یاد میگیره منم بی هوا یه جورایی یادش میندازم
بازم یادتون میره؟ الهیییی واسه خانومتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">