دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

191.بازم غافلگیری

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

یه روز هایی تو زندگی هست که آدم به بهونه اونا میفهمه چقد خوشبخته و کیا تو این دنیا دوسش دارن. من این چند روز فهمیدم خیلی خوشبختم چون آدمای دور و برم خیلی دوسم دارن :) دیروز که تولدم بود همکارا گفتن باید برامون کیک بیاری منم چون یه بار براشون کیک فنجونی درست کرده بودم گفتم باشه باز کیک فنجونی درست میکنم میارم. اول صبح کیک گذاشتم تو اتاق و گفتم 10 میام با چایی بخوریم. ساعت 9 زنگ زدن که بیا پایین. تا درو باز کردم دیدم سه تایی وایسادن کنار هم خیلی مشکوک میخندن تولدمو تبریک گفتن و رفتن کنار و من با این صحنه روبه رو شدم. وای اینقد ذوق کردم اصلا انتظارشو نداشتم. یه کم مسخره بازی درآوردیم و سلفی گرفتیم و خوش گذشت درکل :) خدایا شکرت.

یاد پارسال میفتم تنها از صبح تاشب بدون انجام یه کار مفید بدون دوست، بدون فعالیت، بدون خانواده، بی پول و ..... خیلی خوبه که زندگیم تغییر کرده خدایا شکرت.

۹۵/۰۲/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

چقدر عالی. خدا رو شکر که امسال از پارسال راضی تری.ایشالا روز به روز واست اتفاقای بهتری بیفته. چون توی شهر غریبی قشنگ میدونم چی میگی
پاسخ:
دوسال گذشته واسه من یه بحران بود گه تموم شد خداروشکر.
ممنون عزیزم.
:)
خوبه
5تا شمع ب نیت پنج تن بوده؟! :دی
پاسخ:
نه چون من 5 سالم شد 5 تا گذاشتیم :)
خیلی عالیه که حس رضایت داری
همین حس خوب به همه دنیا می ارزه:)
ان شالله همیشه پر از این حس های خوب باشی:)
پاسخ:
ممنون عسلی خانوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">