دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

209. خدا جای حق نشسته

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

دیشب رفتیم خونه مادرشوهر اینا. هیچکس به من محل نداد همیشه با مادرشوهر روبوسی میکردم تا رفتم جلو روشو کرد اونور و گفت سرماخوردم.ولی بعدش بستنی خورد :/ بعدم یه کم رفت تو آشپزخونه نشست یه کم تو اتاق تو هالم رفت اونور کنار بخاری نشست چشمش به من نیوفته ولی خب با پسر جانش خوب بود هی تعارفش میکرد چیز بخوره. دختراشم نشستن کنارهم هی باهم حرف زدن و خندیدن و هیچکس یک کمه با من حرف نزد :/ جز برادرشوهر و چندتا کلمه پدرشوهر.

باشهههههههه خدا جای حق نشسته بالاخره یه روزم نوبت من میشه. یه روزم دخترای خودشون ازدواج میکنن و میرن یه جایی که هیچکسو ندارن.

خوبیش اینه اصلا برام مهم نیست و ناراحت نیستم بهم برخورده ولی عین خیالمم نیست. فردا میرم اصفهان کلاس دارم :)

۹۵/۰۳/۱۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۹)

یعنی تا حالا همیشه هر اتفاق بدی که براتون افتاده ، هر ظلمی که بهتون شده ، دیدین که جواب بده؟
یا با اینکه تسویه حساب بیافته به اون دنیا مشکلی ندارید؟

من دارم اخه
نمیتونم اینجوری بگذرم از کنار بدیا
ادمایی که میتونن ببخشن ، ادمایی که میتونن بگذرن رو میبینم تعجب میکنم
گفتم بپرسم ببینم داستان چیه؟؟ :-)
پاسخ:
فعلا تنها راه آروم کردن خودم همینه و البته کاملا معتقدم اون دنیایی هم هست و همه باید جواب بدیم وگرنه زندگی این دنیا بسیار کثیف و بیخود میشد :/
نمیشه که هرکی هرجور دوست داره ظلم کنه پس جواب مظلومایی که توان دفاع از خودشونو ندارن چی میشه؟
منم اعتقاد دارم خدا جای حق نشسته و دنیا دار مکافاته!
سلام عزیزم امیدوارم خدا صبر و تحمل برخورد با اینجور  رفتارهارو بهت بده منم مثل شما از این مدل رفتار ا خانواده شوهرم زیاد داشتن الان بعد دوازده سال به آرامش رسیدم ولی دیگه اعصاب وروانی برام نمونده که ازاین آرامش لذت ببرم  امیدوارم شما مثل من نشی 
پاسخ:
فکر کنم این درد مشترک همه زناست :/
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۷ بی نام نشان
وقتی میری جایی که خیلی حال نمیکنی یه کتاب ببر
بخونش
کتاب جهان هولوگرافیک رو بهت شدیدا توصیه میکنم
مایکل تالبوت
نشر هرمس
ترجمه داریوش مهرجویی
پاسخ:
اونوقت میگن یه دقیقه اوند خونمون سرش تو کتاب بود:/
موضوع چیه کلا کتاب خونم :)
چرا مگه مرض دارن آخه تو که همش احترام میذاری
پاسخ:
چی بگم والا انتظارات زیادی ازم دارن 
موضوعش در مورد جهان و هوگرافیه
بینهایت جذابه
پاسخ:
هوگرافی چیه؟
#تندی_کردن_ممنوع
هیچ وقت جلوی همسرتون جواب مادر شوهر یا خواهر شوهر یا اعضای خانوادش رو با تندی و عصبانیت ندین
اینطوری ممکنه حق رو به خانواده اش بده.
گاهی با بزرگواری صبر کردن یا سکوت کردن و یا آروم جواب دادن بهتره
همسرتون هم متوجه بزرگواری شما میشه، البته اگر خدای نکره دایمی اذیتتون میکنن یا چیز هایی میگن که ناراحتتون میکنه سکوت داییمی هم خوب نیست 
چون اینجوری ممکنه خودشون رو ذی حق بدونن و به کارشون ادامه بدن
پاسخ:
سلام من خداروشکر هیچوقت حواب نمیدم
ولی اشتباه کردم چون اونا یاد گرفتن همیشه طلبکار باشن.
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۱ بی نام نشان
ببخشید
هولوگرافی
یعنی تمام نگاری
پاسخ:
واقعا چرا اینقد بی اطلاعم 
میشه مثال از تمام نگاری بهم بگید.
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۴ بی نام نشان
تمام نگاری یک پدیده است دراپتیک 
توضیح مختصر اینکه از یک جسم سه بعدی عکس میگیرند 
توضیحات جامع در فوتونیک صالح انتشارات جان وایلی فصل ۴
خیلی جالبه 
حتما بخون کتابی که میگم رو
پاسخ:
اگه گیرش بیارم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">