دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

214.ماه رمضان

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ق.ظ

الان من بگم ماه رمضون دوست ندارم گناه کردم؟ چندسال نمیتونم روزه بگیرم نمیدونم چرا اینقدر کم توان شدم. پارسال و سال قبلش چند روز که گرفتم همه مریضی هام نمایان شدن :/ امسالم اصلا قصدشو نداشتم ولی دیشب گفتم بذار فردا رو بگیرم به همسر گفتم سحر پا شیم گفت نه آخر شب یه چیزی میخوریم میخوابیم یعنی ما دوبار شام خوردیم اونم برنجی. قبلشم من رفته بودم حموم و کلی هم هندونه خورده بودم. از همون شب شروع به لرزیدن کردم اینقد که با جوراب و ژاکت خوابیدم. خواب که چه عرض کنم کل شب بیدار بودم هم سردم بود و هم معده ام عین یه تیکه سنگ شده بود. یعنی داغون کلی راه رفتم عق زدم وی حالم خوب نشد. صبح با تاکسی اومدم 1 ساعت اول سردم بود حالا تب دارم. اههههههههههههههههه

من دیگه روزه نمیگیرم.

۹۵/۰۳/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

خب اینطور که میفرمایند مشکل تغذیه داریند
با حل شدن مشکل تغذیه و زمانش، بهتر نمیشین؟
پاسخ:
نمیدونم یعنی سحری پاشم؟
آقا بنا به تشخیص من... مبارکه P-:
پاسخ:
دیوونه ..... نه بابا
خب بد غذا خوردید، کاش میشد ی عکس در این مورد براتون  میفرستادم
میشه راستی:)
پاسخ:
آره هنوزم حالم بده :(
منظورتون همون پیام خصوصیه؟
عزیزم معده رو که منهدم کردی :))
سحری رو به وقتش بخور. سحری غذاهای مقوی و مفید بخور تا در طول روز راحت باشی. افطاری هم سبک بخور. یه ذره بعدش شام متناسب بخور. سبزیجات و مایعاتم بخور
پاسخ:
فکر کنم حال بعدم علاوه بر معده یه چیز دیگه هم باشه من چندوقت یک بار تب و لرز میگیرم بعد دو روز خود به خود خوب میشم. هرجور آزمایشم که فکر کنی دادم حتی تب مالت :/ ولی همه میگن هیچ چیت نیست .
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۰ بی نام نشان
نگیر 
هرعمل معنوی همراه با رخوت به تف سگ نمی ارزه 
پاسخ:
خودمم همین تصمیم گرفتم
ممنون از صراحتت
من متوجه نمیشم این چ مقاومتیه
(لا ضرر ولا ضرار)
حق ضرر رسوندن به خودمون رو نداریم

من چون از نزدیک میبینم مامان خودم از این کارا میکنه فکرم از قبل مشغول این قضیه بوده
امیدوارم همیشه سالم باشید و بتونید روزه هاتون رو بگیرید ولی تا اون موقع بیشتر احتیاط کنید
یاعلی
پاسخ:
منم چون دیدم نمیتونم دیگه نمیگیرم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">