دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

215.اندر احوالات زیستن در شهر کوچک

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ق.ظ
با این که معمولا پیاده میرم سرکار ولی حدود 10 درصد از مواقع هم با تاکسی رفتم.
امروز که سوار تاکسی بودم راننده ازم پرسید: همون در بیمارستان پیاده میشین دیگه ؟
من 0_0 بله ممنون.


۹۵/۰۳/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۱ بی نام نشان
:))
پاسخ:
:)
قالب جدید قشنگه
پاسخ:
مرسیییی :)
حتما شهر کوچکی است و زود همه همدیگر را می شناسند.
پاسخ:
آره من دوست ندارم
:دی جالب بود
قالب نو مبارک
همین الان دلم تنگ شد واسه قبلیه :)
پاسخ:
مرسی به نظرم این دل باز تر بود.
:) یه مدت این باشه شاید دوباره برگشتیم به قبل.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">