دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

218.پلیس بازی

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

من که روزه نمیگیرم. خانم شهردا هم مشکل معده داره نمیگیره. اون دوتا همکار محترم هم این هفته مرخص هستن از روزه گرفتن. یعنی دقیقا همونایی که هرروز باهم چایی میخوردیم :) حدس بزنین چه تصمیمی گرفتیم ؟ بعله که دوباره بساط چای رو فراهم کنیم.

اتاق اونا که نمیشه ولی اتاق من یک جای نهان داره :) با یه پلیس بازیی من یه پلاستیک ضخیم و بزرگ پیدا کردم، چایی ساز و بند و بساطشو به صورتی که معلوم نشه چیه توش چیدم زدم زیر بغلم آوردم بالا تو اتاقم. دوباره دیدیم آب نداریم. من باز کتری چایی ساز گذاشتم تو پلاستیک یواشکی رفتم تو آبدار خونه بخش زنان با سرعت نور پرش کردم و گذاشتم تو پلاستیک و اومدم :/ زنگ زد ماموریت انجام شد. بعد اونا اومدن بالا ولی ماموریت اونا با شکست مواجه شده بود هیچکدوم روشون نشده بود برن بیسکویت بخرن. گفتم طوری نیست از فردا از خونه میاریم. بعد در قفل کردیم صدا هم از هیچ کدوممون در نیومده چایی با شکلات مونده های من خوردیم و پروژه به پایان رسید.

حالا موندم قوری چطوری بشورم؟ گذاشتم واسه وقت نماز که راهرو خلوته بپیچمش دوباره تو پلاستیک و بیام از فردا هم چایی کیسه ای بخوریم این فاز آخر نداشته باشه :/

فقط موندیم فردا که آقای الف (هم اتاقی شون) میاد چی بهش بگیم؟ بگیم چایی ساز کجا رفته؟ رفته سفر؟ رفته مهمونی؟ رفته یه جای امن؟

۹۵/۰۳/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

ادم یاد عملیات های فیلم "ماموریت غیر ممکن" میافته
چ عملیات خطیری :))
پاسخ:
والا تو یه جای دولتی خطر و هیجانش کمتر از اون فیلم نیست :)
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۱ بی نام نشان
باز دمتون گرم که رعایت میکنید
پاسخ:
آره دیگه اینقدر خبیث نیستیم :)
جای ما هم همه مشکل دارن و روزه نمیگیرن!
پارسال ی بار دونفر رفته بودن توی آبدارخونه مون و در رو هم بسته بودن بعد در باز نمیشد دیگه! :)) همه فهمیدن و کلی از اینور در اذیتشون کردن که الان از عقیدتی و حفاظت و ... میان بگیرنتون! :))
چای کیسه ای ولی خوب نیستا
بگن بخاطر ماه رمضون چای ساز رو جمعش کردیم! :)))
پاسخ:
وای بیچاره ها گناه داشتن :)
دیگه این چند روز مجبوریم طوری نیست.
فعلا نفهمیده چای ساز نیست خخخخخ
فکر کن ... خوبی شرکت ما اینه که ماه رمضون توش معنی نداره :))))
پاسخ:
ایول خخخخخخ
برو حالشو ببر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">