دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

221.دکتر پررو

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ

یه دکتر چشم داریم. که نشسته مریضا رو ویزیت میکنه و همه رو میفرسته مطب خودش! برای عمل هم خیلی راحت اگه بیمه تکمیلی داشته باشن میفرسته فلان کلینیک خصوصی در اصفهان و اگه نداشته باشن فلان بیمارستان. کارت مطبشم رسما گذاشته کنار دستش. بهونش واسه انجام ندادن عمل اینجا تجهیزاته که ما همشونو داریم. حالا بهونه آورده که برای معاینه باید مریض با دوتا دستگاه چک کنه. یه دستگاه برام بخرید دوتا آپشن باهم داشته باشه. خب ما جفتشو داریم برای چی بخریم؟ قیمتشم کم نیست.

از وقتی اومده خیلی غر زده که دستگاهها قدیمین و تو استفاده کردنشون هم خیلی مراعات نمیکنه. دیگه اینقدر رفتم درمانگاه چشم که برام روتین شده. سه شنبه صبح منشی درمانگاه چشم زنگ زد که بیا اتورفرکتومتر عدد بالا میزنه دکتر گفته باید تا شنبه که من بیام درست شده باشه :/ دستگاه قبل از عید رفته بود واسه تنظیم باید 1 سال دیگه این اتفاق براش میفتاد نه الان.

رفتم دیدم شماره چشم چپم 8/5 چشم راستم 9/75 میزنه. درواقع من میبایست کور باشم. چون اصول کارشو میدونستم و البته کمک تلفنی نماینده شرکت خودم درستش کردم ^_^

شنبه اصلا یادم رفت بپرسم ببینم دکتر باهاش کار کرد چی گفت؟ امروز مسئول درمانگاه دیدم گفت دکتر با تعجب اومده گفته کی درستش کرده؟ گفتم خودش درستش کرده.دکترم اخماشو کشیده تو هم و گفته خودش دیگه کیه؟ و مسئول درمانگاه هم با اشاره منشی گفته یه نفر از اصفهان اومده . دکترم لبخند زده و گفته میگم درست شده :/ خداروشکر نفهمید کار من بوده وگرنه ول میکرد میرفت مریضای بیچاره هم ویزیت نمیکرد.

دقیقا همین مشکل با یه خانوم دکتر هم داشتم از یه چیزی هی ایراد میگرفت که کاملا سالم بود. یه بار بهش گفتیم اینو اومدن درست کردن درصورتی که دستم بهش نزده بودیم. رفت استفاده کرد و گفت آرههههههههههههههه حالا درست شد دستتون درد نکنه :/


۹۵/۰۳/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۰ بی نام نشان
کلا از پزشک جماعت بیزارم
پاسخ:
فکر کنم فقط تو ایران دکترا اینقد از بالا مردم نگاه میکنن.من هرروز دارم از دستشون حرص میخورم.
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۸ بی نام نشان
بعله.به چند دلیل
فرهنگ بهداشتی پایین
فرهنگ عمومی پایین
صنف فاسد و عدم نظارت
پاسخ:
حقوقاشون که دیگه هیچی.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">