دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

239.خوشبختی

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ق.ظ

دیروز میخواستم بنویسم" خوشبختی یعنی روز جمعه با شوهرت تو خونه پینگ پونگ بازی کنی، همینجوری هوایی!!!!"

شب که با خانواده شوهر رفتیم پارک و همسر فرمودن "خب با اونا فقط خوش میگذره، خودمون چرا بریم بیرون؟" پشیمون شدم.

وقتی تا باهاش حرف میزنم جبهه میگیره و لحنش یهو عوض میشه و جوابمو میده،پشیمون شدم.

وقتی تو پارک خواهرشوهرا پاشدن باهم برن قدم بزنن و به من یه تعارف هم نزدن پشیمون شدم :/

۹۵/۰۵/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

شیرین زبونی رو یاد بگیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">