دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

241.راننده آمبولانس

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۷ ب.ظ

عااااقاااااا یه چیز خیلی الکی منو ناراحت کرده، البته ناراحتی فقط تو دلمه ولی خب به شما نگم به کی بگم؟

امروز تو امور مالی راننده آمبولانس دیدم ،گفت آمبولانس جدید گرفتن بیا ببینش. بعد گفت مانومتر اکسیژن آمبولانس نشتی داره. گفتم به تاسیسات بگو گفت تاسیسات گفته به خانوم مهندس بگو :/ (این کار من نیست به هیچ عنوان، من یه پیچشم نمیتونم باز کنم. همه جا کار تاسیسات ولی اینجا همش میندازن گردن من) بعد راننده ادامه داد اون خانوم مهندس قبلی که بود هروقت بهش زنگ میزدم میومد :/

حس بدی بهم دست داد همش به خودم میگم اون موقع باید جواب میدادم " آخه کی شما به من گفتی و من نیومدم؟" ولی متاسفانه هیچی نگفتم. این چه حرفی بود زد آخه.

البته بعدش که خواستم برم آمبولانس ببینم تو راهرو منو دید و سوئیچ داد به من 0_0 گفت برو تا من بیام. وقتی هم اومد برام بیسکوئیت آورده بود گفت به نیت شما آوردم. تا اتاق راننده ها میخواستیم بریم در جلو آمبولانس باز کرد و گفت بفرما منم سوار شدم و عین این بچه ها ذوق زده آمبولانس سواری کردم. اونجا هم هرچی سعی کردم یک دقیقه بره بیرون من با آمبولانس عکس بگیرم نشد :/

الکی ناراحتم مگه نه؟ حرفش مهم نیست مگه نه؟



۹۵/۰۵/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

عادیه
ادم ناراحت میشه خوب بعضی وقتا
خوب اگه شما هروقت بهتون گفتن رفتی و بعد یه همچین حرفی زده زیاد درست نبوده
ولی خوب شایدم منظورش چیز دیگه ای بوده یا اصن منظوری نداشته یا فرضا این حرفو زده بعد خودش تو ذهنش دو دوتا چهارتا کرده دیده خوب این خانم مهندسم همیشه میاد دیگه چرا این حرفو زدم


خلاصه که عادیه و به امید خدا شما اگر روی نکات مثبت امروز تمرکز کنی(که البته کردین) بعد چند روز کلا یادتون میره این قسمت تلخشو
پاسخ:
اره البته الانم دیگه حس بدم خیلی کمرنگ شدم ولی خدایی جلو بقیه ضایع شدم :(
و متاسفانه خیلی ها هنوز نمیدانند این کارها کار یک مهندس نیست... 
پاسخ:
آره بعدم که انجام نمیدی فقط یه پوزخند تحویلت میدن :/
خودتو برای این مسایل ناراحت نکن یک چیزی گفته دیگه ... ادم اون لحضه ناراحت میشه ولی بعدش باید رهاش کنی دوستممممم
پاسخ:
اگه کس دیگه ای نبود عین خیالمم نبود ولی خب راست میگی باید بیخیال شد.
حرفش که مهم نیست واقعا عزیزم، ولی کلا نزار که فکر کنن حرف میخوری و جوابشونو نمیتوی بدی، پررو میشن! وقتی حرفت رو بزنی ناراحتی از دلت میره زودتر.
پاسخ:
اوهوم باید جوابشونو داد همینجوری پررو هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">