دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

243. تاکسی

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ

دیروز اصفهان بودیم. یه مسیر نسبتا طولانی سوار تاکسی بودم. رفتار راننده تاکسی برام خیلی عجیب بود. تو اون گرما و شلوغی خیابونا وقتی بیشتر خیابونای اصلی واسه مترو بستن ، اولین چیزی که حس میکردی خوشرویی بود.هرمسافری که سوار میشد خیلی با حوصله توضیح میداد براش که : اگه کارت اتوبوس دارین بذارین با تاکسیمتر حساب کنم هر کورس 600 تومنه، میدونم خورد ندارین من دلم نمیاد 1000 بگیرم مثل شخصیا،500 باهاتون حساب میکنم. (بدون استثنا برای همه توضیح میداد) واسه مسافرایی پشت سرش نشسته بودن خودش خیلی سریع پیاده میشد و درو باز میکرد که من الکی هی سوار و پیاده نشم. یه نفر همون اول گفت سر فرشادی پیاده میشم. راننده سر خیابون وایساد رفت درو براش باز کرد ولی طرف کلا تو گوشیش بود اصلا نفهمید. راننده اینقد مودب و مهربون ازش پرسید برم جلوتر پیادتون کنم؟ طرف یهو به خودش اومد دید اااا باید پیاده بشه. جالبه هرکسی هم سوار تاکسی میشد ناخودآگاه مودب و با شخصیت میشد. تیکه آخری فقط من بودم گفت هواتو داشتما که هی پیاده نشی. گفتم اتفاقا میخواستم بگم چرا شما پیاده میشین؟ گفت نه شما مسافر مایی باید هوانو داشته باشم.

خواستم پیاده بشم دلم نیومد بهش نگم که چقد خوبه! گفتم خیلی وقت بود یه تاکسی سوار نشده بودم که رانندش اعصابش خورد نباشه و با همه دعوا نکنه و مدام بوق نزنه. خیلی خوشحال شد. حال منو که خوب کرد. خداکنه حال خودشم تو زندگی همیشه خوش باشه.

۹۵/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۸)

1. جالب بود :) واقعا راننده تاکسی با انصاف و خوشرو کم پیدا میشه
2. به خودتون میگید "تیکه"؟! O-o
پاسخ:
1. موافقم
2. کی گفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ o-O
الان رفتم متنو دوباره خوندم. چه جوری به این نتیجه رسیدی واقعا؟؟؟ منظورم این بود که تیکه ی آخر مسیر فقط من بودم :/
به به
خداروشکر
خوندنمش باعث میشه ادم لذت ببره
ادم بودنم قشنگه ها
خیلی خوشم اومد
ایشالا که بتونیم خودمون هم همچین ادمی باشیم برای دیگران
پاسخ:
واقعا این آدما باید الگوی زندگی ما باشن
دیدنش که خیلی حال منو خوب کرد :)
ای جان خدا حفظش کنه! و بیشترشون کنه البته،الهیی آمییییین
پاسخ:
الهی آمین :)
ای وای یادگار جون فک کرد به خودت میگی تیکه واییی کلییی خندیدمممم
پاسخ:
منم همینطور :)
"تیکه آخری فقط من بودم"
من فکر کردم مفهموش این بوده خب:
"نفر آخری فقط من بودم"
پاسخ:
حتما مشهدی ها اینجوری میگن دیگه :)
باحال بود
یادگار چقدر کامنتش خوب بود:))
جدا توی نوشتار گاهی چه اشتباهاتی میکنیم :)

چقدر ادم منصفی بوده و چقدر حال خوب میداده به مسافراش :)
خدا حفظش کنه و بهش حال خوب بیشتر بده :)
پاسخ:
آره کامنت باحالی بود خخخخخخ
واقعا آدم کمیابی بود :)
چقدر این آدم دوست داشتنی و خوب بوده...
با دیدن همچین افرادی حال ادم ناخودآگاه خوب میشه...
پاسخ:
واقعا هرچی ازش بگم کم گفتم :)
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

تو اصفهان این چیزا طبیعیه!!!! 
خخخخخخخخخخخ

آیکون ناسیونالیست خود چیز پندار...
^_^
پاسخ:
وای وای وای وای دیگه به من نگو!!!! این پیرمردای اصفهانی که ورد زبونشون همون چیز که خودت ننوشتی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">