دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

244.اندر احوالات این 2 روز تعطیلی

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۷ ب.ظ

از پنج شنبه ظهر که از سرکار اومدم هیچ جا نرفتم. فقط دیروز رفتم ترمینال یه بسته که مال بیمارستان بود و به اسم من اومده بود گرفتم. چون قیمتش 13 میلیون بود فکر کردم زودتر بگیرمش بهتره تا 2 روز تو ترمینال زیر دست و پا باشه :/

یه خونه تکونی نصفه نیمه داشتیم. لباسای سرکارم رو شستم و اتو کردم، مربای زردآلو درست کردم و به اتفاق همسر جان سریال دندون طلا رو دیدیم که من اصلا دوست نداشتم :/

مثلا تو تایم استراحت بین کارا همسر یه قسمتشو میذاشت.10 دقیقه بعدش من بلند میشدم میرفتم غذا درست میکردم، ظرف میشستم.خونه رو مرتب میکردم هر وقتم رد میشدم یه نگاه به تلویزیون مینداختم.بعد همسر میگفت قسمت بعدشم ببینیم و من میگفتم باشه! دوباره من لباس اتو میکردم ،گردگیری میکردم،ظرفا رو جمع میکردم.بازم هروقت رد میشدم یه نگاه به تلویزیون مینداختم.باز همسر میگفت یه قسمت دیگه هم ببینیم من میگفتم نه دیگه پاشو بقیه کارهارو بکنیم.

این جوری روزهای تعطیل خودمان را گذراندیم.

هفته دیگه جمعه تولد همسر جان، خانوم شهردار گفت یه تور دوروزه واسه پنج شنبه و جمعه هفته دیگه هست همین طرفای خودمون من اسم شما هم نوشتم :) منم ذوق زده به همسر گفتم با اینکه دلش میخواد تو خونه بخوابه گفت باشه، تا اون روز نظرش عوض نشه صلوات :/

۹۵/۰۵/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۸ katayoon dolatshahi
چ دنیای شیرینی دارید شما کاش همه مثل شما بوندید گلم (:
پاسخ:
مرسی عزیزم :) خداکنه همیشه همینجوری بمونیم :)
ایشالااا که نظرش عوض نمیشه یه گردش خوب برید با هممم
پاسخ:
نظرش که عوض نمیشه ولی خیلی خوشحال نیست :)
من دندون طلا رو دوست داشتم.
کار خونه تو تعطیلات کش پیدا می کنه. من تو همون عهدنامه ژنو مدلی که با همسرجان امضا کردیم، قرار شده کارهای اتوکشی و ظرفشویی نوبتی انجام شود وگرنه یک هفته باید بشورم و بسابم و این با توجه به خاطر شغلم غیر ممکنه. همسر جان در حالی که مرغ سحر می خواند کار را انجام می دهد. همچین با سوز می خواند: آشیانه ام داده بر باد!!  
یه روزی این عهدنامه دو سرباخت برای کامران را باید در وبلاگم بگذارم.
پاسخ:
:))))) وای خیلی باحالید مخصوصا واسه ظرف شستن.
همسر طرف ظرف شوئی نمیره :/
ای وووووووای من نظرمو ثبتیدم اینجا چرا نیومددددددددددده؟؟
خوشحالم که خوشحالی خانم مهندس جان:))
پاسخ:
عزیزممممم، مرسی از پیگیریت. ولی نظری واسه من نیومده بود.
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">