دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

245. چادر مسافرتی

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ب.ظ

خیلی واسه 5 شنبه و جمعه ذوق زده ام، دیشب خانوم شهردار بهم اس داد فکر یه چادر مسافرتی باش، قراره شب تو چادر بخوابیم. وای چه عالییییییییییییی

شام ونهارم قراره کوهنوردی بخوریم سبک و ساده. چی درست کنم به نظرتون؟

جمعه هم تولد همسر، اگه حالشو داشتم کاپ کیک درست میکنم میبرم اونجا چون فکر کنم زیاد باشیم :)

همسر اصلا ذوق نداره فقط با یه حالت تاسف هرچی من میگم به زور میگه باشه و یه نفس عمیق میکشه که بتونه این درد تحمل کنه خخخخخخخخخ

آقا کادو تولد براش یه چیزایی گرفتم که از ذوق اینکه چقد خوشحال میشه شبا خوابم نمیبره.فعلا نمیگم تا شما هم سورپرایز بشین :)

۹۵/۰۵/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

حتما بگو چیه منم واسه شوهرم بگیرم :))
خوش بگذره :)
پاسخ:
حتما البته به روحیات آقاتونم بستگی داره.
تا آخر هفته صبر کن :)
:))
کاپ کیک همون شیرینی یزدی خودمونه؟
پاسخ:
قیافش شبیهشه ولی مزش مطلقا اون نیست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">