دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

247.یعنی چی آخه؟

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۸ ب.ظ
خونه ما یه جایی که باید از یه خیابون سربالایی بریم بالا تا برسیم به خیابون اصلی. توی این سه سال و یک ماهه که اینجا زندگی میکنم خیلی دارم با این فکر میجنگم که نه اینطوری نیست. ولی امروز دیگه مطمن شدم بله اینطوری هست.
هروقت از این سربالایی میرم بالا تعداد زیادی تاکسی میبینم گه رد میشن ولی وقتی میرسم  باید حداقل ربع ساعت وایسم تا یه تاکسی قراضه بیاد. اصلا یه مدت تفریحم شده بود شمردن تاکسی هایی که تا من میرسم رفتن.
چه وضعیه :|
۹۵/۰۵/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

خب توی همون سربالایی دست تکون بدید شاید وایستادن! :)
پاسخ:
خخخ روم نمیشه
:-)))
دقیقا! منم وقتی عجله دارم هر تاکسی یا ماشین که میاد یا پره یا اصلا ماشین نمیاد.از کامیون و وانت و نیسان تا بالاتر فقط رد میشه. بدتر تاکسیای خالی ای هستن که اصلا آدمو نگاهم نمیکنن و همینجور خالی خالی میرن:|
پاسخ:
وای آره تاکسی های خالی هم خیلی حرص آدمو درمیارن!!!
آدم وقتی تاکسی نمی خواد شونصدتاشون جلو پات ترمز می کنن ها! وقتی احتیاج به تاکسی داری عین فیلمهای وسترن که شهر متروک رو نشون می ده و یه بوته خارم باد داره می بره...
پاسخ:
وای آره صبحا که پیاده میرم سرکار یه عالمه تاکسی برام بوق میزنه. خخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">