دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

249. شنبه خر است

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ

من از اون آدما نیستم که میگن شنبه خر است و جمعه شب که میشه همش عکس گربه میذارن تو گروه که داره میزنه تو سرشو میگه وای فردا شنبه است... اتفاقا همیشه لحظه شماری میکنم برم سرکار..

ولی امروز واقعا خر بود صبح مرگی خوابم میومد. تمام خستگیم تو تنم مونده بود. با تاکسی اومدم هرچی سعی کردم سرحال بشم نشد که نشد. رفتم جراحی مردان چایی گرفتم ازشون با شکلات خوردم چشمام باز شد :)

و بدین ترتیب به جرگه ی " شنبه خر است" پیوستیم.

۹۵/۰۵/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

این حرفو تو افغانستان بزنید قشنگ به نیم ملیون ادم توهین کردین :-))
پاسخ:
خخخخخخخخ
واقعنم خره خب، بعد جمعه میاد :|
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">