دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

256.فاینالی باشگاه

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ب.ظ
بعداز یک سال و نیم با همت خواهرشوهر کوچیکه امروز رفتم باشگاه :) خیلی خوب بود باید حتما جدی بگیرمش و برم...
مربی آخر کلاس میگه من اولش نیومدم پیشتون گفتم راحت باشین بعد دیدم خیلی راحت هماهنگ شدین با کلاس حتی چرخش ها هم زدین. ما هم هیچی نگفتیم بعد با خواهر شوهر کوچیکه کلی خندیدیم. واقعا از یه دانشجو تربیت بدنی و کسی که 10 سال ایروبیک کار کرده چه انتظاری میشه داشت :/
۹۵/۰۵/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

تو ده سال ایروبیک کار کردی؟ :0
پاسخ:
آره من از 15 سالگی میرم ایروبیک طولانی ترین وقفه ای که داشتم همین 1 سال و نیم بود :(
افرین به این همت.
15سال!!!
خیلی عالیه
پاسخ:
ممنون البته از 15 سالگی:)
اووف! :)
منم آیروئی هستم! :))
پاسخ:
ااااا فکر نمیکردم ایروئی باشی :/
چرا؟! :)
فکر کنم اشتباه فهمیدید :)
Aerodynamic
پاسخ:
خخخخخخ آره اشتباه فهمیدم
الان بهتون میاد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">