دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

260.نقاشی

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ

عادتمه همیشه موقع فکر کردن، تلفن حرف زدم یا هرکاری که دستام آزاد باشه یه مداد دستم باشه و برای خودم چیز میز بکشم تو مایه های احجام هندسی بعد هاشورشون بزنم،بعد با خط نقطه دورشون یه کادر بکشم و دوباره یه چیز دیگه بکشم. بعضی موقع ها هم طرحای ساده درحد بچه 4 ساله. چندروز پیش سرکار فکرم خیلی مشغول بود داشتم عکسای گوشیمو میدیدم رسیدم به یه عکس نوشته که طزحش برام جالب بود با مشغله فکریمم همسو بود اصلا نفهمیدم چی شد که رو یه تیکه کاغذ کوچیک کشیدمش.حالا بماند که چقد با طرح اصلی فرق داشت ولی نتیجه شد این

امروز قسمت پشتی اتاقم بودم یکی در زد، مهندس آی تی (قدیمیه) بود، سیستمم یه مشکلی داشت. گفت الان نگاش کنم گفتم بفرمایید و خودم دوباره رفتم اونور اتاق.چند دقیقه بعد رفتم از رو میزم چندتا برگه بردارم دیدم وای این نقاشیه قشنگ کنار کیبورده... اصلا به روی خودم نیاوردم خیلی عادی مثل بقیه برگه ها برش داشتم. اومدم برم یهو گفت : من نمیدونم چرا زنا اینقد بچه دوست دارن :/

خندم گرفت، گفتم همه بچه دوست دارن.گفت مگه ما واسه پدر و مادرمون چیکار کردیم که اونا واسه ما بکنن (دقیقا حرف همسر) خوشبختانه تلفن اتاق زنگ خورد سخنرانیش نصفه موند. بعدشم یادش رفت چی میگه تا صدای گریه یه بچه اومد که هیچ رقمه ساکت نمیشد. باز گفت : ببین، چیه بچه؟

تو دلم گفتم من واسه شوهرم به اندازه کافی توضیح میدم دیگه توجیه کردن تو با یکی دیگه.

کلا کارم شده سوتی دادن پیش مهندسای آی تی!!!

۹۵/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۹)

آخیش همه پستا رو خوندم :)
اونى که این چند روز همش تو وبلاگت بود من بودم:))
بالاخره همه ى همه ى همه پستا رو خوندم و بسى بذت بردم
کلى هم نظر دارم که به اندازه همین چند روز وقت مى گیره:))
بوس بوس
پاسخ:
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه رو خوندی؟
چقد خوشحال شدم ^_^
همه ى همه که نه
رمزیا رو نمیشد بخونم خو 😛😅
ولى بقیه رو بلى 😍😋
پاسخ:
بازم دمت گرم :)
وب نداری؟
:)
چ لطیف بود نقاشیت :)
پاسخ:
مرسی :)
نقاشی ات قشنگ بود.
مردها بیشترشون این جوری اند از مسئولیت می ترسند. توی زندگی من که نه مث تو عاشقانه است و نه مث زندگی شماها پر از زندگی است هم همین حرفها هست. همسر بنده اسم بچه که میاد تب خال می زنه. حالا نه قصد بچه دار شدن داریم و نه قرار به چنین کاری هست.
پاسخ:
ممنون
اولا به نظر من زندگی تو خیلی عاشقانه است، دوما دیدی بعض مردا عشق بچه ان (خوش به حال زنشون)
وای چقدر خوشگل بووود نقاشیت .... عزیزممممممم :*
پاسخ:
مرسی عزیزمم :*
والا منم اخر نفهمیدم بچه داشتن به چ دردی میخوره
شما شوهرتون قانع شد از توضیحاتتون؟
اخه من یه سری توضیحات شنیدم ولی برام قابل قبول نبوده
منطقی نبوده به قدر کافی
هیچ اشاره ای به این که بچه چقدر وقت تلف کن و فرصت سوز هست نمیشه
همش همینکه بامزه اس و دوست داشتنیه و اینا
یعنی چی اخه
مگه خاله بازیه

حلاا من سخنرانیمو طولانی نمیکنم دیگه ولی حرف زیاده در این زمینه :-D

پاسخ:
همسر منم قانع نشده کامل ولی پذیرفته که جزئی از زندگیه دیگه
اونم عقیده داره بچه که بیاد دیگه زندگیشو باید واسه یکی دیگه بخواد و خواسته هاش تو اولویت نیست.
از نظر منم زندگی تو عاشقانه است. زندگی من شبیه اون چیزی نیست که دلم می خواد/.
پاسخ:
:)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

اصن همه این حرفا بیخودیه

آدم از سر کارمیاد خونه درو که واز میکنه باید چارتا بچه همزمان بدو بدو بیان بغلش...

والا...


همش تک فرزندی و دوفرزندی!
بچه هاشونم انگار از دماغ فیل افتادن!!!
پاسخ:
قبول دارم ولی همسرجان زیر بار یکیشم نمیخواد بره
1. من و مامانم هم همین عادت رو موقع تلفن صحبت کردنای طولانی داریم! (شایدم داشتیم :| ) ولی من بیشتر تو کار خط خطی بودم یا نوشتن ی کلمه ای که توی تلفن میشنیدم ولی مامانم نقاشی های خوشگل میکشیدن :) گل و بوته و جوجو و ... :))
2. ی سوال: با فرض اینکه مسئول IT نقاشی تون رو دیده باشه، به روی خودش و شما نمیاورد که دیده بهتر بود یا الان که به روتون آورده؟
3. منم خیلیا رو میشناسم که با بچه دار شدن مشکل دارن ولی من مشکلی ندارم...فکر کنم ما از اونور بوم بیوفتیم و همسرم دوست نداشته باشه بچه دار شیم! :))
4. به قول دکتر "پ" آدمایی که نمیتونن از خودگذشتگی کنن با بچه دار شدن مشکل دارن
پاسخ:
1. خدا بیامرزتشون
2. آره باید همون طور که من به روی خودم نیاوردم اونم به رو خودش نمیاورد
3. معمولا خانوما اگه درس نداشته باشن رتضین. نگران نباشید
4. دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">