دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

263. این از کجا میدونست؟

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ
صبح تو راهرو اورژانس بودم یه دکتر عمومی جدید وایساده بود ته راهرو،منم مونده بودم سلام بدم؟ ندم؟ این که من نمیشناسه بیخیال! رد که شدم صدام کرد که شما کدوم قسمت کار میکنید؟ میگم همین بیمارستان. میگه نه کدوم قسمت؟ گفتم تجهیزات پزشکی، اگه تو وسایلتون مشکلی دارید منو پیج کنید. گفت بیا فشارسنجم خرابه. مشکلش خیلی ظریف بود :) بعد اسممو پرسید و رفتم براش درست کنم.
وقتی آوردم گفت فامیلیت دوباره بگو.فامیلی من خیلی دراز و بیخوده. منم همیشه یه قسمت اولشو حذف میکنم و معمولا کسی نمیدونه این قسمت وجود داره. اگرم بدونه کامل صدا نمیکنه اسممو. منم مثل همیشه همون تیکه فامیلمو گفتم و گفت یه ..... هم اولش داری نه؟

قیافه من O_o بله آقای دکتر.

۹۵/۰۶/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

جالبه
نه به این که یک بار گفتى و یادش نمونده و نه به این دانستن تیکه حذف شده:))

پست پایین خیلى حس خوبى داشت
همه چى نوش خوبه دوست کهنه ش
منم دلم شدید هواى دوستان قدیم رو کرده
ولى میدونم آخرش من خیلى تنها و غریب مى میرم :/
پاسخ:
اگه زندگی مارو از دوستامون جدا نمیکرد خیلی قشنگ تر بود :(
:)))
خدا کنه چیزای دیگه رو نفهمه :))))
پاسخ:
مثلا چی؟ :))))
چه تعلیقی ایجاد کردی خانم مهندس!
پاسخ:
تعلیق یعنی چی بیتا؟
تعلیق یعنی موقعیت پا در هوا، در تاریکی نگه داشتن.  ما را دچار صد تا سوال کردی. :)
پاسخ:
خودمم دچار صد سوال شدم :/
ازش نپرسیدین از کجا میدونست؟!
شاید وبلاگیه دُکی جدیده! خخخخخخ :))
پاسخ:
حدسم اینه شاید تو مدتی که نبودم از یکی پرسیده باشه فامیلیمو :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">