دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

265.گرفتار شدم

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴ ق.ظ

دو تا پست نوشتم با دوتا مضمون متفاوت، یکی خانوادگی یکی کاری. دوتا کامنت هم گرفتم که کاملا منطقی و درست و تلخ بودن. انگار فقط منتظر اون جمله ها بودم. بعدم پست هارو حذف کردم نمیدونم چرا :(

یه مسئولیت جدید دیگه رو انداختن گردن من :( یعنی تقصیر دانشگاست یه مشت آدم بیکار نشستن اونجا هی دستورالعمل میفرستن فکر انجام دادنش نیستن. که من خریدای ارتوپدی انجام بدم. برای تعویض مفصل و ... منم این کارو میکنم ولی باید با همکاری واحد کارپردازی باشه که متاسفانه زیربار نمیره. میگه چرا مثل قبل نیست؟ اتاق عمل بگیره؟

دفعه قبل من خودم رفتم بیمارستان راننده تاکسی 5 تا جعبه بزرگ فلزی پر پیچ و مهره آورده. من باهاش حساب کردم دادم اتاق عمل استریلشون کردن. فرداش کارشناس شرکتم اومده عمل کردن. این سری واسه فرستادن ست به مشکل برخوردیم خودم داشتم درستش میکردم. کارپرداز بعد من تلفن برداشته تکرار گرفته با مسئولش اینقد بد حرف زده که من یک ساعت داشتم ناز دختره رو میکشیدم تا درستش کنم. از اون طرف مدیر یه نامه زده معاونت شکایت شرکت :( اونا هم به شرکت گفتن. شرکتم عمل مارو کنسل کرد :/ دوباره با پادرمیونی معاونت گفت باشه/ ست فرستاده حالا 8 شب میرسه راننده هم نمیذاره تو ترمینال میگه سنگین :/ زنگ زدم کار پرداز عصبانی شده و میگه: من که همیشه نیستم یه فکری برای کار خودت بکن. کارمندت که همیشه پیشت نیست.

آخه من کی گفتم اون کارمند منه؟ خب کار اونه نه من (حالا بعدش پیام داد معذرت خواهی کرد). با خواهش و تمنا مسئول قبلی این کار زحمتشو کشیده.حالا فکر میکنین چی شد؟11 شب بهم پیام دادن عمل کنسل شده. مریض مشکل قلبی داره وای یعنی میخواستم دکتر خفه کنمممممممممممممممممممممممممممممممممممم این همه بدبختی و دعوا و جارو جنجال.. از 5 شنبه شب نمیتونستن مشاوره قلب بدن؟

میخوام برم بگم من این مسئولیت قبول نمیکنم وقتی کسی باهام همکاری نمیکنه. هرچی هم بازرس اومد با خودتون.

۹۵/۰۶/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

پست ها رو من ندیدم اوهو اوهو :(
این جوریه خانم مهندس، گاهی سرکار چنان اعصابت رو خرد می کنند که کم مونده سرت رو بکوبی به میز.
پاسخ:
تازه بدترم شد اوهو اوهو :(
همه جا همینه
کسى که کارى و فعاله هزار تا مسئولیت میندازن گردنش
کسى هم که علاف میگرده کسى کارى به کارش نداره
هععععى

+ یعنى چى خو
من دنبالت میکنم مثلا خو
تا خبر بشم پستاتو حذف کردى؟؟!!!
آیا این کار خوبى است؟؟:(((
پاسخ:
عزیزم یکیشو دوباره نوشتم :)
آره والا بقیه از بس بیکارن یه کارم که قراره انجام بدن انگار سرت منت میذارن.
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۳۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

خخخخخخخخخخ

اینا که شرایط عادی کار ماست که!
مال ما وقتی خوبه اینجوریه!!! خخخخخخخخخخخخخخخ


بی خیال

مهندسا هیچ وخ حرص نمیخورن ^_^
پاسخ:
آقا خیلی بدهههههه :(
خب منم میخوام ببینم اون پست ها چی بوده ینی چی خووووووو :|
انشاالله خیره عزیزم ناراحت نباش میگذره
پاسخ:
یکیشو دوباره نوشتم میذارم :)
1. پس 2تا پست رو از دست دادم :| (توی نظرات فهمیدم که یکیش رو از دست دادم فقط!)
2. یا من خسته بودم و خوب نخوندم یا شما خسته بودید و خوب ننوشتید این پست رو! 
پاسخ:
نه یکی از اون پست هارو دوباره نوشتم با یه دید دیگه البته :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">