دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

267. بخند!

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ق.ظ
دیشب خونه مادرشوهر به صرف شام دعوت بودیم. موقع ظرف شستن مادرشوهر گفت فردا شبم بیاید شیرینی بخوریم. گفتم شیرینی چی؟ گفت تولد برادرشوهر!!!!
تو دلم گفتم ای زرنگ خب امشب اومدن دیگه چه کاری بود؟ دلم نمیخواد امشب برم دوباره :(
اون شب اومدن خونه ما من یه سری میوه هامو  شستم گذاشتم تو دیس یه سری دبگه رو هنوز نشسته بودم. مادرشوهر هی اومد برداشت و آخرش گفت میوه هاتو بیار الان بخوریم. گفتم الان میخوام سفره بندازم. تو برنامم واسه بعد شام بود. بعد مادرشوهر فرمودن نه میوه رو اصلا نباید بعد شام بخورید، اصلا خوب نیست، اصلا حدیث داریم میوه رو قبل از شام بخورید 0_0 واقعا در مورد این مسائل هم حدیث داریم؟ خلاصه که میوه خوvnن و سیر شدن. غذای منم ماهی بود 40 بعدش کاملا از دهن افتاده بود :/ بدم میاد خونه یکی دیگه تعیین تکلیف میکنن. حالا دیشب خودشون بعد شام میوه آوردن. منم دست نزدم بهش.. هی دلم میخواست بگم احادیث تو خونه خودتون کاربرد نداره؟ هی هیچی نگفتم!!!!
آخر کار مادرشوهر گفت میوتو نمیخوری؟ گفتم نه دیگه الان بعد شامه! موقع رفتن خواهرشوهر آورد بده بهم، گفت بعدا بخورشون. من داشتم کفش میپوشیدم داد به همسر. همسر گذاشت رو داشبورد من دستم بهشون نزدم. موقع پیاده شدنم برشون نداشتم. خودش آورده شون تو!
بنده خدا همسر هی میگفت خوبی؟ من میگفتم آره تو خوبی؟
میگفت: اگه تو بخندی من خوبم! بخند!
تو عقد وعروسی خودم از همه چی فاکتور گرفتم بقیه چیزاهم ساده ترین حالت ممکن و ارزون ترینش. فکر میکردم ارزششو داره ولی الان میفهمم اشتباه کردم. بچه بودم. الان فقط حسرتش مونده برام! هروقت عکسای عقد و عروس دوستام میبینم فقط حسرت میخورم. چرا منو اینقد زشت کردم! چرا لباسام اینقد زشت و ارزون بود! چرا همه چی فقط برام یه خاطره بد! چرا خیلی چیزا رو نداشتم!
آواره عزیزم الان فونتش خوبه؟
۹۵/۰۶/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

خانم مهندس نمی خوام تریپ شعار و نصیحت بیام. ولی کسایی بودند که مراسم عقدشون و لباس عروسشون تنه می زنه به کیم کاردشیان ولی زندگیشون آخرت یزیده. مهم اینه که زندگیت و همسرت رو دوست داری.
میوه رو نباید قبل غذا یا بعد غذا خورد هضم رو سخت می کنه. باید با یک فاصله ای خورد.
پاسخ:
میدونم اینا رو ولی هرکسی یه آرزوهایی واسه خودش داره
پس دقیقا قبل غذا خوردنم خوب نیست! یادم باشه بهشون بگم این سری. بگم حدیث داریم... خخخخخ
عالی عالی! مچکرم! ^_^
کامنت قبلی اشتباهی رفت P-:
پاسخ:
^_^
"میگفت خوبی؟ منم میگفتم آره تو خوبی؟"
:)) از دست شما :)

"میگفت: اگه تو بخندی من خوبم! بخند!"
طفلی، همسر به این خوبی
پاسخ:
همسر وقتی خوبه, خیلی خیلی خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">