دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

269. ها ها ها ها

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۲۳ ب.ظ
قربون همسر گلم برم، زنگ زد خونشون گفت امشب کار دارم نمیرسیم بیایم :)
یعنی میخواستم بپرم بغلش ^_^
اینقد حالم خوب شد رفتم باشگاه تو آیینه دیدم از همه لاغرترم! به خودم گفتم دو سه کیلو که بیشتر نیست کمتر هله هوله میخورم دوباره کم میشه :)
یعنی همه مشکلاتم حل شد در یک لحظه خخخخخخخ
۹۵/۰۶/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

جاااااان! یه دوستی داشتم می گفت: این جور وقتها دلم می خواد شوهرم رو درسته قورت بدم :)) خوشحالیش اینجوری بود.
پاسخ:
منم دقیقا میخواستم درسته قورتش بدم :)
ها ها ها
واقعا ما زنها چقدررر موجودات کم توقعى هستیم:))
خدا حفظمون کنه :)

عجب!!!
پس یکى از دلایل به وجود اومدن احادیث جعلى، دعواى عروس مادرشوهریه:))
پاسخ:
دیشب کلا اینجوری بودم ها ها ها ها !
پس قضیه همون عروس بدجنسه س!!! :))
پاسخ:
آخه شما که نیستید ببینید :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">