دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

280.شباهت

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ

تا حالا شنیدین که میگن تو دنیا هفت نفر هستن که دقیقا عین شما هستن؟ من یه دختر دایی دارم که خیلی شبیه منه ولی دقیقا عین من نیست. خودمون میدونیم چقد فرق داریم ولی خب تا حالا خیلی شده مارو باهم اشتباه بگیرن.حتی تو مراسم حنا بندونش وقتی من داشتم به مهمونا شیرینی تعارف میکردم دختر یکی ار دوستهای خانوادگیشون یهو سرشو بلند کرد و با تعجب گفت : عاطفه!!!!! بعد اونطرف نگاه کرد دید عاطفه پیش داماد نشسته :/

بماند که یه بار یه خواستگارشم منو با اون اشتباه گرفت خخخخخخ

ولی اینا به کنار امروز خواهرشوهر کوچیکه یه عکس برام فرستاد،یه دختر که یه برگ خشک گرفته جلو دوربین و از قیافه خودش فقط یه چشم و ابرو یه مقدار کمی از صورتش مشخصه. نوشته بود خیلی شبیه تو نه؟

من که جا خوردم فکر کردم خودمم . دقیقا خودم بودم حتی خوشگلم نبود ،عین من بود. به همسر نشون دادم گفت تویی؟ 0_0 گفت خودتی بدون آرایش! تو گروه دوستامم فرستادم همه گفتن خودمم.

کاش میشد صاحب عکس پیدا کنم بگم برگ از رو صورتت بردار ببینم تو منی یا نه!

۹۵/۰۷/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

سلام
میذاشتید اینجا که ما هم ببینیم خودتونید یا نه! :)
پاسخ:
خخخخ خوشگل نبود وگرنه میذاشتم 
حداقل عکس مشابهت رو بزار اینجا ما ببینیم :))
ما که کلا عادت دلریم به مشابه به جاى اصل:)))

+ فکر کنم از کل خانواده شوهرت، باز گلى به گوشه جمال همین خواهرشوهر کوچیکه. درسته؟
پاسخ:
اگه خوشگل بود میذاشتم خخخخخخ
اره واقعا خیلی گله دویکسش دارم :)
وای چه با حال ... :*
پاسخ:
آره خیلی :)
چه جالب!
من اخیرا با یک دختربچه روبرو شدم که کپی بچگی من بود. مث همه بچه ها که به دکترها با استرس نگاه می کنند بهم نگاه می کرد. احساس کردم بچگی ام داره بهم نگاه می کنه. برای همین به بچگی ام یه جعبه شکلات دادم!!
پاسخ:
وای چه بامزه
دیدی چه حسی منم همش فکر میکنم عکس خودمه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">