دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

282. اتیکت گلم :)

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ب.ظ
اتیکتم پیدا شد هورررااااااااا
صبح از درمانگاه زنگ زدن که شیرینی بیار برامون اتیکتت پیدا شد...منم ذوق زده بدو بدو رفتم گرفتمش. گویا یه مریض رو پله ها پیداش کرده و برش داشته رفته :/ بعد بچه هاش گفتن که به دردشون میخوره برو بهشون بده. اونم آورده داده درمانگاه. دستش درد نکنه آخه به درد کی میخوره اون !!!!
چند وقت پیشم در انبار از جیبم افتاده بود منشی زایشگاه آورد بهم داد. دیدم اینطوری نمیشه منم باید بندازم گردنم مثل بقیه...
رفتم پیش مترون که جا کارتیمو عوض کنم گردنی بگیرم. تو بیمارستان ما اتیکت یا با ربان قرمز میندازن یا آبی. البته از اول همه آبی بودن بعد یه روز سرپرستار نوزادان که خیلی هم تیتیش مامانی و با کلاس با ربان قرمز انداخت. همون روز مترون دید چه فکر خوبی رفت یه 10 متر ربان قرمز خرید و یه چراغ الکی هم گذاشت کنار دستشو و یه چند ساعت واسه خودش مشغول بود. اومد و گفت سر پرستارا و مسئولین باید ربانشون قرمز باشه با بقیه فرق کنن. مثل سوپروایزر ، مترون ، مسئولین بخش ها و غیره.
وقتی تو کشوش دنبال جاکارتی بود یه قرمز درآورده میگه شماهم رئیسی دیگه  :/ گفتم نه توروخدا همون یه آبی بده من نمیخوام رئیس باشم :) کلی خندید و یه آبی بهم داد.
انگار اینجوری بهتره چرا من اینقد مقاومت میکردم همش میزدم سر جیبم؟
۹۵/۰۷/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۸)

خدا رو شکر پیدا شد :*
پاسخ:
نگرانش بودم :)
خوب خدا رو شکر
امروز روز خوبیه:)

شیفته اون کسى هستم که اتیکت رو برده تا خونه:))
احتمالا فکر کرده غنایم جنگیه:))))
پاسخ:
خخخخخ دقیقا منم شیفتشم. باز دم بچه هاش گرم گفتن برو پس بده :)
آخی اتیکتش پیدا شد.
 اتیکت با گیره خوب نیست، ممکنه بندازیش یا اشتباهی تو ماشین لباسشویی همراه روپوشت بره.  من دو تا روپوش دارم، روپوش صورتی خیلی کمرنگ برای ویزیت. روپوش سفید برای رفتن به بخش.
من روی روپوش صورتی ام سمت چپ اسمم و روی طرف راست اسم بیمارستان رو دوختند. اما برای رفتن داخل بخش دو تا اتیکت دارم، یکیش گیره ای است که به سر جیب سمت چپم در بالا می چسبه که عکس دار است. برای بخش های دیگر است که رنگش نشان می دهد من دسترسی به چه بخشهایی دارم.  یه اتیکتم برای بخش خودمون که خیلی خوشگله.
پرستارها اتیکت پانچ شده به جیب دارند. سرپرستار و سوپروایزر و بقیه، کارتشان به قول تو گردنی است. با روبان بنفش که رنگش به تصویب شورای نمیدونم چی رسیده. خیلی قشنگه رنگش.  پرستارهای پیمانی-شرکتی که موقت می آیند اتیکت شماره ای دارند. 
پاسخ:
چقد خوبه که اینقدر طبقه بندی و منظم و برای همه استفادش توجیه شده
خوشمان آمد :)
آفرین آبی قشنگ تره :)
پاسخ:
استقلالی؟
اوهوم :)
پاسخ:
اوه اوه داره خطرناک میشه
مثلا دارم ادای آدمای فوتبالی درمیارم :)
چرا خطرناک؟!
:)
پاسخ:
چون من پرسپولیسیم :)
نا امیدم کردید! :)
پاسخ:
خخخخخخخخ
اصلا نمیتونم آدمای فوتبالی درک کنم :))
شوخی کردم :)
منم مثلِ سابق نیستم
پاسخ:
همسر منم خیلی داغون فوتبالی بود الان یه کم آروم تر شده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">