دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

292. رژیم

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ

از اونجایی که سریال چاق شدن من تمومی نداره و هروقت میرم رو وزنه به وزنم اضافه شده خیلی جدی جدی تصمیم گرفتم یه فکری به حال خودم بکنم!

نرم افزار کرفس دانلود کردم که به نظرم فوق العاده است حالا حساب کالری هایی که میخورم دارم و میدونم کجا باید جلو خودمو بگیرم. هرچی هم دلم بخواد میخورم البته به اندازه و به بقیه روزم هم بستگی داره البته. امروز روز دومه و من دوسش دارم. البته اگه بقیه بذارن! تقصیر خودمم هست چند بار پیش اومده جاهای مختلف بیمارستان با آدمای متفاوت صبحانه یا میان وعده خوردم حالا انگار اینقدر به بهشون خوش گذشته که هرروز از چندجا به من زنگ میزنن بیا میخوایم چایی بخوریم، بیا میخوایم صبحانه بخوریم و ... منم معمولا میمونم تو رودروایسی آخه هم وقتمو میگیره هم چاق میشم خب! امروز هرکی زنگ زد خیلی جدی گفتم من رژیمم :) فکر میکنم چاق شدن منم از همین جاها شروع شد. تا شنبه نمیخوام خودمو وزن کنم به امید 1 گرم کاهش نه 1 کیلو افزایش :)

پی نوشت 1: چند روز پیش یه پیرمرد اومده بیمارستان و از همه سراغ خانوم تاسیساتی رو گرفته (یعنی من) که فشار سنجشو درست کنم :/

پی نوشت 2: یکی از بچه های رادیولوژی امروز زنگ زد که یه نفر یه ویلچر برقی گرفته بلد نیست راهش بندازه تو میتونی؟ من تا حالا ویلچر برقی ندیدم بخدا ،خب الکی میگفتم آره ولی نمیتونستم کار خوبی بود؟ گفتم باور کن تا حالا کار نکردم اصلا نمیدونم چیه! فکر نکنم کار عجیبی باید انجام میدادن ولی حوصله خدمت رسانی به عموم مردم ندارم واقعا! اونم وقتی به کارم مطمئن نیستم!

۹۵/۰۷/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۷)

ای جانم پس مثه همیم منم افتادم تو خط رژیم ولی خیلی حیفه ننیرسم هر روز برم پیاده روی.
میگما عصرا که تنهایی بهترین فرصته برا پیاده روی اونم توی این هوای پاییز که وقتی راه میری برگها زیر پات میشکنن:)
خدا رو شکر مشکل شما فقط همکاراتن من مشکلم شوشویه که هی میره رو اعصاب که تو بخور:(
پاسخ:
اگه اینجا یه شهر کوچیک با مردم چشم چرون نبود پیشنهادت عالی بود :)
منم در حال ورزشم البته تو خونه به مدت نبم ساعت برای کم کردن وزنم ... کاش هم وزن تو بودم :)
پاسخ:
ان شالله هردو موفق میشیم :)
ایول به این اراده :)
کار خوبى میکنى که حوصله خدمات عمومى رو ندارى 
والا
مگه تو هلال احمرى:))

پست پایین حس خیلى خوبى داشت
روزهاى خوبت جاویدان:)
پاسخ:
اوهوم مگه من هلال احمرم :)
مرسی عزیزم

عزیزممم خوش اومدیییی
خدا رو شکر که خوش گذشته:)
کار خوبی کردی که الکی نگفتی بلدم! چه کاریه ادم خودشو توو دردسر بندازه
پاسخ:
آره چه کاریه استرس الکی به خودم وارد کنم !
سلام
من یه نظر گذاشتم تمیدونم رسید یا نه:(
پاسخ:
بله رسید :)
چاقی و لاغری و توپر و ... بودن یا نبودن؛ مساله این است! :(
پیاده روی چاره نیست باید بدوید، توی حیاط، توی پارک یا توی باشگاه...تردمیل بخرید خب
پاسخ:
تردمیل گرونه
نمیخوام بدوام خیلی از زانوام کار میکشم نگرانشونم :(
من وقتی اومدم آمریکا تپل شده بودم، این قدر خفن ورزش کردم که وزنم بیاد پایین.  الانم یکم چاق شدم. ژنتیکی استعداد چاقی دارم، خیلی بده. باید رعایت کنم.
پاسخ:
منم متاسفانه یه ژن چاقی دارم برای همین باید مراعات کنم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">