دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

296. رژیم نوشت 1

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ

یه چیزی میخوام بگم باورتون نمیشه! هفته پیش که خودمو وزن کردم با کفش 63 بودم، امروز بعد از یک هفته رعایت کردن 61/200 بودم 0_0 فقط یک هفته!

باورم نمیشه اینقد خوشحال شدم که سریع رفتم پیش مسئول تغذیمون اونم خیلی خوشحال شد. به همسرم زنگ زدم :) حالا بیشتر انرژی گرفتم.

فقط یک هفته کیک و کلوچه نخوردم. سالادمو بدون سس خوردم. هرروز کافی میکس نخوردم. و بیشتر میوه خوردم به جای شکلات و اینجور چیزا. غذامم به اندازه خوردم نه اندازه یه خرس گرسنه! همین ! خیلی راحت. حتی یه ذره هم گشنگی نکشیدم درعوض احساس سلامتی کردم. ادامش میدم تا برسم به وزن ایده آلم که میشه 57 یا 56!

خیلی خوشحالم.

پی نوشت: تا شنبه خودمو وزن نمیکنم :)

۹۵/۰۸/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

خیلی عالیه تبریک میگم
خوش به حالت من که کیک و کلوچه قبلشم نمیخوردم گهگداری بود الان هر وعده یه کف دست نون یا چهارقاشق برنج میخورم ولی تو یه هفته یه گرم تغییر نکردم:(
پاسخ:
وای چه سخت من خیلی بیشتر میخورم.
فکر کنم باید بری باشگاه :)
من از این هفته تصمیم گرفتم رژیم تو رو بگیرم
پاسخ:
ایولللل برنامه کرفس از بازار دانلود کن
البته نمیدونم واسه ios هم داره یا نه
اگرم نشد به یه نحوی کالری هاتو بشمار
چیزایی که نمیخورید بگید تا من بخورم!
پس شد: کیک و کلوچه، سس، کافی میکس، شکلات و اونجور چیزا، خوردن به اندازه ی خرس (خرس مگه زیاد میخوره؟ خرسا زیاد میخوابیدن فکر کنم! تا خرتلاق حتی!!!:دی)
پاسخ:
هرچیز خیلی خیلی خوشمزه ای بخور :)
حالا واسه چی میخوای چاق بشی؟
خخخخخخخ
چون که الان ایده آل شمام!!! :|
پاسخ:
خخخخخخ
آره حتما باید چاق بشی!
به نظرم تو اینترنت یه کم درمورد چاق شدن بخون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">