دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

297. من خوشبختم

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ق.ظ

دیشب بهم گفت: همه دنیا نباشن فقط تو باشی.... بسه. جدی میگم!

واقعا جدی گفت. واقعا واقعا گفت. خشکم زد. بعد صورتشو از من قایم کرد روش نشد بهم نگاه کنه.

خواب از سرم پرید و تا صبح به حرفش فکر کردم.

مینوسم که یادم نره چی شنیدم. که یادم نره از من خوشبخت تر کسی تو دنیا نیست. یادم نره که این حرف بعد از 4 سال زندگی زیر یه سقف شنیدم نه تو قرار اول و تو کافی شاپ.که هروقت از هرچیزی دلگیر شدم حتی دوری از خانوادم، یادم نره هیچ جای دیگه این دنیا من اینقدر خوشبخت نمیشدم!

۹۵/۰۸/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۷)

چقدر خوشحالم ک انقدر حالت خوبه :)
عزیزم :)
پاسخ:
مرسیییییییییییی ^_^
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۷ ام اسی خوشبخت
ان شالله همیشه این احساس خوشبختی با شما و همسرتون همراه باشه :)
پاسخ:
ممنون عزیزمممممم
امیدوارم شما هم همیشه احساس خوشبختی کنی
خدا رو شکر! حست مستدام ایشالا
پاسخ:
ان شالله
کم پیدایی دانشجو!
چه رومانتیک!
اعتراف می کنم درک نمی کنم که شنیدن این حرف بعد چهار سال چه حسی میتونه داشته باشه.
یعنی احساس زن و شوهر به تدریج کمتر میشه؟ برای هم عادی میشن؟
پاسخ:
من تمام عمر این تصور داشتم که عادی میشه زندگی یعنی زن و شوهرا اگه بچه دار نمیشدن باید طلاق میگرفتن
ولی خودمو میبینم که داره روز به روز علاقمون بیشتر میشه
امیدوارم این اتفاق برای منم بیوفته.
پاسخ:
حتما میفته مطمئن باش
این جمله الان مهمه و حال میده
اگرنه اولش که همه دم از عشق میزنن
خیلى هم عالى:*
پاسخ:
آره اونم وقتی حس کنی جمله واقعیه 😊😊😊
:)
یادتون باشه، منم یادم می مونه تا اگه لازم شد یادآوری کنم بهتون! :)
پاسخ:
امکان نداره یادم بره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">