دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

298.عمه!!!

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ق.ظ

عمه شدم!

بگم حسودیم شد خیلی زشته؟ اینجا که دیگه اشکال نداره اگه خوشحال نباشم؟

دوتاشون بچه ان و تمام زندگیشون وابسته به پدر و مادرم خیلی هم داره بهشون خوش میگذره! میترسم دیگه هیچ وقت رو پای خودشون واینستن!

اصلا نمیدونم دیروز پشت تلفن تونستم ادای خوشحالارو دربیارم یا نه! باید از خوشحالی جیغ میزدم نه؟ باید کلی ذوق زده میشدم نه؟ ولی من ساکت شدم. تمام مدتی که باهام حرف میزدن به این فکر میکردم که اگه من بچه دار نشم چی؟ همیشه فانتزی زندگیم این بود که من زنگ بزنم و بگم داری دایی میشی نه اینکه اون به من بگه داری عمه میشی!

عمه!!!! چقدر عجیبه این کلمه.

تمام دیروز 1 کلمه هم حرف نزدم. تو تنهایی هام گریه هم کردم.خیلی بدجنسم نه؟ هنوز برام هضم نشده که به خوشحالیش برسم.فعلا از حسادتم گذشتم و تو هپروتم!!

پی نوشت: اسم بچمم دزدیدن. اگه دختر بشه میذارن دلسا اسمی که من سالهاست میخوام واسه دخترم بذارم اونا هم میدونن گفتن اگه ما زودتر بچه دار شدیم، ما میذاریم :/

۹۵/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مبااارکه
اى جانم
نه عزیزم
اینجا رو دیگه کاملا حق دارى خود خودت باشى
ولى غصه نداره عمه جان
مسابقه که نیس
تو هم به وقتش مامان میشى
مام دعا مى کنیم بچه ى اون دزدا پسر بشه که نتونن اسم دخترتو بدزدن:)
راستى تو بیمارستان ازمتخصص زنانتون یک مشورت بگیر در مورد روزاى حساس و تخمک گذارى و اینا
چون من خودم زیادى چشم و گوش بسته بودم و براى همین از وقتى تصمیم گرفتیم تا باردارى نزدیک شش ماه طول کشید که بعد فهمیدم دلیلش این چیزا بوده و منً هم راستش کلى نگران شده بودم
+ این قسمت رو سانسور کن لطفا
***** ***** ** *** **** ** ******** *** ****** ****** **** ** ***** ****** **** ***** *** *** **** ***** *** ***** *** *** ** ***** ******
پاسخ:
مرسی عزیزم
مشورت کردم
ای جان! عمه شدی!  به شهرزاد وقتی میگم یه روزی عمه میشی خیلی عصبانی میشه.
منم که تا ابد عمه نمیشم. فوق فوقش اگر شهرزاد خانم لطف کنه خاله میشم. تو هم خیلی زود نی نی دار میشی. بعد دیگه وبلاگت پر میشه از وضعیت نی نی!
منم حسودم! ناوجورررا!
پاسخ:
 شهرزاد خیلی باحاله
ان شالله ^_^
عمه شدین؟! چه زود! همین تازگی که واسه عروسی شون رفته بودید! یا مراسم عروسی رو دیر گرفتن؟
دایی شدن که خیلی عالی بود :)) زودتر بِچِشونین این حس رو ب داداشتون :))
البته عمه شدن زیاد هم خوشحالی نداره! :) چون بعدا مورد فحش واقع میشین! :|
واقعا کلمه "عمه" عجیبه؟! تا حالا این قدر از نزدیک بهش نگاه نکرده بودید؟! نکنه بخاطر دلیل بالایه! :)
شما هم بذارید "دلسا" فامیلی شون که فرق داره

پاسخ:
آره بهمن عروسی کردن
ان شالله
نه من که به خاطر اون جریان از عمه شدن ناراحت نیستم
خب هر کسی دوست داره اسم بچش خاص باشه
دوست عزیزم سلام  میدونم روزای سختیه ولی عزیز ازرتر جانم بخدا خدا دوستت داره که فعلا یه غصه بهت داده واون بچه است باور کن بعد از به دنیا اومدن بچه یه عالمه غصه های رنگی رنگی سراغ ادما بیاد منم پنج سال بعد ازدواح به صورت ناخواسته بچه دارشدم ویه جیگر خدابهم داد ولی شرایط کار ومالی اجازه نمیده زیاد پیشش باشم مجبورم شدم بجه بیس روزم رو بذارم مهد روز اول کارم اشک از چشام مثل ابر بهار میریخت چون سینه هام پرشیر بود ودرد دوری بچم یه طرف دردسینه ها یه طرف دیکه عزیز خداروشکر تازه مستقل شدی تازه روپاهات واستادی نذار چیزی های کوچیک از پا درت بیاره خدابزرگتر از همه چیه
پاسخ:
سلام عزیزم ان شالله همیشه جیگرت سالم باشه
مرسی دلداریم دادی
نزار بزارن دلسا  :(
حتی اگر خودت درآینده منصرف شدی و خواستی یه اسم دیگه بزاری 
اصلا درست نیست جالبه با وجود این که میدونن میخوان بزارن 


پاسخ:
راستش دلم نمیخواد ناراحتشون کنم تو این حال
اونم واسه یه اسم فقط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">