دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

308. حوصلم سررفته

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ق.ظ

اینقد حوصلم سر رفته بود این آخر هفته :/ همشم میگفتم حوصلم سرفته ولی هیچ عکس العملی نمیدیدم. از دوهفته پیش جمعه که رفتیم بیرون و 1 ساعته برگشتیم دیگه هیچ جا نرفتیم :( البته 5 شنبه شب همسر گفت بریم بیرون. گفتم کجا؟ هچی نگفت. گفت بریم دور دور گفتم نمیخوام. خسته شدم چقد بشینیم تو ماشین یه خیابون بریم تا تهش دوباره دور بزنیم. این چه وضعیه؟؟؟؟؟ این چه جایی من خودمو گیر انداختم توش! خسته شدم.

دیشبم باید میرفتیم خونه مادرشوهر. همسر میگه از 6 و نیم بریم 0_0 چرا؟ وقتی ما افطاری دعوتشون میکنیم 1 ساعت بعد افطار میان تازه با توپ پر جرات داری حرف بزنی دعوا میشه، چرا ما باید 6 و نیم بریم خونشون اونم واسه شام؟؟؟ میگم اونا ساعت چند میان؟ میگه بابام از 5 میاد. تو دلم گفتم خبر نداری بابات از 4 میاد :/ گفتم خب توام از 5 برو والا.

این همه من گفتم حوصلم سررفته انگار نه انگار تازه باز میومد میپرسید خوبی؟ میگم مگه چیزی تغییر کرد؟ پس چرا میپرسی؟ خلاصه که من در نهایت آرامش تازه 7 از حموم اومدم با خیال راحت لباس پوشیدم. داشتم سشوار میکشیدم پدرشوهر زنگ زده پس چرا نمیاین؟ منم عمرا سرعتمو تغییر ندادم.یه ربع به 8 رفتیم. جهت نشون دادن دیر اومدن ما سفره هم انداخته بودن. همسرم مثلا از دست من حرص میخورد. من که عین خیالمم نبود. ناراحتم ازش. حوصلم سررفته. فکر میکنه زندگی همینه که از صبح تا شب کار کنه. اونم بیشترش واسه دل خودشه نه من. تا حالا شده بگه حاضر شو بریم فلان جا. یا یه چیزی برای من بخره؟ نه شده؟ همشم میگه من از صبح تا شب دارم کار میکنم. اگه ماشینش زنش بود روابطشون حسنه تر بود اینقد خرج ماشینش میکنه، هزارتومنش هم حاضر نیست مستقیم واسه من خرج کنه! یعنی داره هی واسه ماشینش خرج کنه نمیتونه یه چیز 10 ت.منی واسه من بگیره؟ پول نداره؟ حرصم دراومده از دستش. چون تا باهاش حرف میزنه کولی بازی درمیاره.

ولی خب آخر شب فیلم مارمولک بااینکه تکراری بود دیدیم و خندیدیم. ولی من حوصلم سررفته :( ناراحتم هستم!

۹۵/۰۸/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

همه مردها همینن
باید به زور از خونه کشیدشون بیرون
خودت برو باشگاهى چیزى
دوست پیدا کن و معاشرت کن
البته یکى باید اینا رو به خودم بگه
ولى من دفاع کنم ایشااااااالللا باشگاه رو حتما میرم و البته استخر رو :)
پاسخ:
دلم یه کم محبت میخواد یکی بگه چشمتو ببند وقتی باز کنی یه چیزی برات گرفته باشه
دوست دارم الان همه توقعاتم از همسرمه
ای جانم دلتو بد نکن.
ماهم با اینکه اول زندگیمون هستیم جز یکی دوبار شوشو غافلگیرم نکرده اونم تو دوران عقد بود!
فوق فوقش میره برام سیب گلاب و قرمز می خره فقط به خاطر این که من عاشق این دوتام خودشم اصن اهلش نیس.
همون کارش به قد یه دنیا برام می ارزه...
خانمی یادت هست شوشو جشن تولدت تحویلت گرفت و سورپرایزت کرد؟
پس ناراحت نباش
پاسخ:
ناراحتم دست خودم نیست
میدونم تو اخلاقش اینکارا نیست. به خاطر منم عوض نمیشه
وای که چقدر غُر زدید! :))
چه عروسی! وای وای وای :))
.
.
.
شوخی کردم! ناراحت نشید [گل] :)
پاسخ:
واقعا چند وقته غرغرو شدم
خسته شدم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">