دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

310. له له ام

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ
یک عدد خانوم مهندس خسته خسته مینویسد!
یکی نیست بگه مجبوری؟ بله الان دلم میخواهد بنویسم و مینویسم.
امروز اصفهان بودم. این امروز اصفهان بودم یعنی له له ام، چون از ساعت 5:30 باید بیداربشی ، حاضر بشی تا 6 راننده بیاد رنبالت. برین تا اصفهان چون معمولا کسای دیگه ای هم هستن باید اونا رو برسونن بعد منو میرسونن. میرسی اونجا خب تازه جلسه شروع شده. از همون اول تند تند داری مینویسی تا 1 باز خدا خیرشون بده امروز بهمون نهار دادن معمولا همونطوری جلسه تموم میشه و باید برگردی. حالا راننده میاد دنبالت تو همون ترافیک و آلودگی میکوبه میره اون سر شهر اون یه نفر دیگه رو سوار میکنه تا بیای از این شهر بزنی بیرون 1 ساعت دیگه هم طول میکشه! تو ماشین تا خوابت میبره باید پیاده بشی گاز بزنن! من حاضرم تو ماشین بترکم ولی بیدارم نکنن! ساعت 4 گذشته که رسیدی خونه له له له!
حالا بدترین قسمتشو نگفتم کل تایمی که تو جلسه ای گوشیت زنگ میخوره hospital, hospital, hospital, hospital, hospital به معنای واقعی کفرت درمیاد به همه باید همه چیو توضیح بدی آخرشم خیلی کارا نمیشه باید خودم برم اصلا چه کاری بود پاشدم اومدم!!
مسئول تغذیه و مسئول بهداشت بیمارستان شدن دوست جونی های جدید من! اتاقشون باهمه منم آخر وقتا 1 به بعد کاری نداشته باشم میرم پیششون. همسنیم بیشتر باهام جورن خیلی هم دخترای سالم و خوبین.امروز ساعت 1 یکیشون بهم پیام داد دیگه بهت اجازه نمیدم بری ماموریت!
وقتی هم رسیدم خونه اون یکیشون بهم پیام داده بود که جات خالی بود امروز و دلمون برات تنگ شد و یه عالمه ابراز محبت :) ذوق زده شدیمممم!!!

۹۵/۰۸/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

اون تیکه ک نوشتین حاضرم بترکم ولی پیاده نشم عالی بود



اگه ممکن بود سایت منو هم لینک کنید:

http://daynasor.ir
پاسخ:
ممنون
سر فرصت میخونمش و ان شالله لینک میکنم
خسته نباشى واقعا

سفر چى شد؟؟
پاسخ:
سلامت باشی
داره میپیچونه ولی من کوتاه نمیام :)
۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۳:۰۰ ام اسی خوشبخت
خداقوت خانم مهندس:)
جلسه تو شهر دیگه واقعا ظلم عظیمیه, کاملا درک میکنم.
چه همکارهای مهربونی :)
پاسخ:
سلام عزیزممم
آره واقعا خیلی سخته :/
آره داشتن دوست تو این دور و زمونه غنیمته به نظرم!
ماموریتا همیشه همینن :|
دوستای جدید مبارک
پاسخ:
آخه اگه منم اصفهان بودم سخت که نبود هیچ خیلی هم خوش میگذشت بهم  صبح بیشتر میخوابیدم یه روز کاری پیچونده بودم و زودتر از همیشه میرفتم خونه‌ :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">