دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

311.help me

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۵۱ ب.ظ
آقااااااااااااا کمک کنید بهم :/ من میخواستم یه روز مرخصی بگیرم و یه سفر دو سه روزه بریم حالا هرجا. واسه اربعین که نشد ، گفتم هفته دیگه خوبه! حالا 26 ام عقد پسردایی امه! اگه بخوایم بریم باید مرخصی بگیرم. نمیشه که هی پشت سرهم بعدم تو 1 ماه دوبار مسافرت خیلی هزینه داره :/
به همسر گفتم نظرت چیه؟ بریم عقد یا نه؟ گفت آآآآره حتما باید بریم. اولین بار بود اینقدر محکم واسه رفتن نظر میداد همیشه میگفت هرجور راحتی. راستش چون پسردایی ام قبلا خواستگار من بوده میگه اگه نریم حرف درمیارن و میگن اینا نیومدن :/ به نظرتون ربطی داره؟ فکر میکنن من از حسودی نرفتم واقعا؟ حالا اصلا بگن، مهمه؟ دفعه قبل که رفتم همه با یه ترحمی نگام میکردن هی میپرسیدن حامله نیستی تازه اون موقع عمه هم نبودم! اون دفعه تصمیم گرفتم دیگه نرم ببینمشون . نمیدونم چیکار کنم :/ دپرسم.......
دیگه تصمیم گرفتم کارای اعتبار بخشی بیارم خونه تو بیمارستان کارای خودمم به زور میرسم انجام بدم خیلی عقبم :/
 1 هفته گذشته سرم به بافتنی گرم بود اینم از عکسش before & after خودم دوسش دارم شال و کلاه سرهم! ولی چند نفر گفتن کامواش زشته. خودم دوسش دارم مهم همینه!
حالا من چیکار کنم؟ بخوام برم عقد لباسم باید بخرم موهامم باید رنگ کنم.
صبح داشتم میگفتم اگه خواستیم بریم، من برم...... دیدم همسر داره ادای منو درمیاره هروقت میخوام یه چیزی بخرم همینکارو میکنه مسخره ام میکنه آخرشم با تمسخر میگه تو فقط برو بگیر. خوبه همش با پول خودمه قبلش که من حرکتی ازش ندیدم. شده تا حالا یه بار ... ولش کن!
اینقد بهم برخورد گفتم داری مسخره میکنی؟ دیگه حرفمو نزدم هرچی گفت دیگه نگفتم. تا یاد بگیره یه ذره به کارای من احترام بذاره!
۹۵/۰۸/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

کارى رو بکن که خودت دوست دارى
در دهن مردمو که نمیشه بست
وقتى اذیت میشى چرا میخواى مرخصى تو خراب کنى
شال و کلاهم خیییلى قشنگه
من که دوسشون داشتم
مبارکه:)
پاسخ:
هواهم داره سرد میشه کجا بریم به نظرت؟
ممنون عزیزم 😊
سلام
بعد مدت ها! چند وقتیه زیاد وبلاگ نمی خونم ولی خب ی دونه خانم مهندس که بیشتر نداریم! :)
یعنی چی که بخاظر حسودی نرفتید؟! حسودی به کی؟ و چرا؟! این حرفا چیه :|
هفته دیگه من میخوام برم مشهد، پیشنهاد میدم شما هم کاری کنید که طلبیده بشید و بیاید، شهادت امام رضا(ع) هم هست. من که میگم ولی خودتون هم مستقیم و رودر رو نی نی طلب کنید! :)
عروسی هم خوبه، درسته که واسه حرف مردم نباید زندگی کرد ولی در این مورد شاید بتونید از مادرتون هم نظر بخواید
بافتنی تون هم مبارک، نه رنگش هم قشنگ بود...روی سر کی بود؟!
یعنی چی اداتون رو درآورد؟چکار کردن یعنی؟!
دیگه من وارد دعواهای زناشویی نمیشم :))
خرید لباس، رنگ کردن مو ؟! :|
پاسخ:
سلام
آره سزم شلوغه. شما افتخار میدید به ما :)
نمیدونم والا :/
نه دوست دارم یه سفر تفریحی بریم تو طبیعت امام زضا از اینجا هم صدای منو میشنوه :)
پیشنهاد خوبیه مشورت میکنم
ممنون. رو سر خودم بود دیگه :)
جمله آخر اینقدر سنگین بودددد؟؟؟؟ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">