دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

316. روز فشارسنج

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ

امروز بعد از کلی تعطیلی همه بودن، منم یه عالمه کار اداری داشتم که همشون جمع شده بودن رو هم، تا 8 اتاق وحشتناکمو مرتب کردم و کاغذامو جمع کردم برم پایین که زنگا شروع شد. یهو همه بخشا باهم فشار سنجاشون خراب شده بود :/ 2 تا زایشگاه، 1 دیالیز، 1 جراحی زنان و ... ما نیز امروز را روز فشار سنج نامگذاری کردیم، باشد که در این روز گرامی داشته شوند و همشون باهم قهر نکن یهویی! و دست مارو بذارن تو پوست گردو!!! والا

آخه فشارسنج هم اینقد لوس البته من همشونو درست کردما :)

۹۵/۰۹/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

اى بابا
من اومده بودم روز معلول رو بهت تبریک بگم:)))
حالا اشکال نداره 
روز فشارسنج رو هم خدمت  فشارسنجاى محترم تبریک میگم:)))
پاسخ:
خخخخخخ مرسی دستت دردنکنه امسال کسی بهم تبریک نگفت :)
شما لطف داری!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">