دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

328. برهوت

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ق.ظ

دیدین تو این فیلم تخیلی ها طرف صبح بلند میشه بره کارهای روزمره شو انجام میده بعد میبینه انگار تو یه زمان و مکان دیگه است؟ امروز من اینجوری شدم :)

صبح همسر بلند نشد منو برسونه خودم رفتم. بعد دیدم زیارت عاشورایی که قرار بود امروز باشه نیست و کلا هیچ خبری ازش نیست با اینکه دیروز اینهمه اطلاع رسانی کرده بودن، برای همه هم عادی بود! بعد هرچی صبر کردم هم اتاقی ام نیومد :/ خبرم نداد. معمولا میگفت براش مرخصی رد کنم. دیگه خیلی مشکوک شدم زنگ زدم اتاق دوستام اونا هم نبودن. یه لحظه گفتم نکنه امروز جمعه است من اشتباهی اومدم. تنها چیزی که سرجاش بود مدیر بود، مثل همیشه در حال حرص خوردن از دست ماها :)

کلا هم بیمارستان خلوتتتت، منم کارای عقب افتادمو انجام دادم و منتظرم ظهر بشه برم. امشب مهمونی دارم و یه عالمه کار.

آها یادم رفت بگم صبح زنگ زدم مرکز تلفن و گفتم چقد از کارشون ناراحت شدم.گفتم هر وقت واسه کار ضروری بیمارستان با هماهنگی سوپروایزر و مسئول شیفت زنگ زدین دیدین که من اصلا پاشدم اومدم بیمارستان ولی دیروز ساعت 3 و نیم ظهر؟ واسه یه کار الکی؟ شماره من دست شما امانته! گفتم بخدا از خواب پریدم تپش قلب گرفتم. خودشم بنده خدا خیلی ناراحت بود،گفت آره اومده وایساده بالا سر من گفته شماره اینو بگیر. اونو بگیر و .. هرچی هم گفتم گناه دارن تازه رفتن خونه، خسته ان. اینا کاری برات نمیکنن گوش نداده. خلاصه که خودشم عذاب وجدان داشت و منم خوشحالم که حرفمو زدم. اتفاقا اومدم پایین آقای مرکز تلفن دیدم و با روی باز کلی باهاش سلام علیک کردم فکر  نکنه باهاش دعوا دارم. ولی اون شاهکار خلقت کارگزینی هنوز ندیدم و حتما بهش یه چیزی میگم :)

۹۵/۱۰/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

چقدر مرموز
حالا قضیه چى بوده ؟ همه اینقدر هماهنگ رفتن موخصى؟
پاسخ:
آره خیلی مرموز بود. انگار همش اتفاقی بود ولی یه جوری بود امروز :/
خب فهمیدین چرا خلوت بود اون روز؟! واقعا جمعه نبود؟! :) پست که 5شنبه نوشته شده
پاسخ:
گویا همش اتفاقی بوده! نه والا جمعه نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">