دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

349. come back

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ق.ظ

به روال عادی زندگی برگشتم دیگه :) میخواد ارزیابا بیان میخواد نیان. دیگه من هرکاری باید میکردمو کردم....دیگه کارای خودمو میکنم. بعدازظهرا کارای خونه رو انجام میدم و سریال میبینم حتی میخوام واسه نی نی یه پتو ببافم. گفتم نی نی مون دختره؟ راستی گفتم بهتون در فلاکس پیدا کردم :) یه روز رفتیم اصفهان، رفتم همونجا ایندفعه یه پیرمرده بود براش توضیح دادم یه روز اومدم اینجا در فلاکسمو درست کنم فکر کنم همینجا جاش گذاشتم و نشونه هاشم دادم و سریع آوردش. یه نگاه عاقل اندر سفیح بهم انداخت و با لهجه غلیظش گفت: حج خانوم بپاین چشم نخورین!

مهندس آی تی جدید هم منو همسرجان به فرزندی قبول کردیم :) جریانشو حتما مینویسم براتون.

۹۵/۱۱/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

١-به بههه چقدر خوبه که از اون ولوله خلاص شدین
٢- اى جونم نى نى :** جیگرشو
٣- در فلاکس هم مبارکه. بپاین چشم نخورین حج خانوم :))))
٤-قضیه این فرزندخوانده رو حتما بنویس
مردم از فضولى😅
پاسخ:
مرسییی، همون مونده بود یه پیرمرد اصفهانی بهم بگه خیلی بی حواس شدم خخخ
چشم حتما مینویسم!!
مرسی از کامنتت دیگه داشتم کلا ناامید میشدم. دوستام هیچکدوم نیستن!!
من هستم عزیزم
میخونمت و هر روز سر میزنم
ولى در دوران رکود پسادفاع به سر میبرم:))
سه تا مقاله دیگه از کارم باید دربیارم + یک جزوه براى معلمان و والدین که رو هواست
از امروز هم کلاسام جدى جدى شروع میشه ولى آمادگى کامل ندارم
میخونم وبلاگا رو ولى کامنتم زیاد نمیاد
کلا انگار نیاز دارم به یک خواب زمستانى بلندمدت:/
پاسخ:
آخی عزیزم چقدر کار داری تو...
همین که مطمئنم هستی بهم انرژی میده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">