دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

361. خسته ام

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۷ ق.ظ

این هفته دوم عید منو خیلی خسته کرده، از لحظه ای که رسیدیم بدو بدو رفتیم عید دیدنی، صبحا هم من مثل همیشه 6 و نیم پا شدم رفتم سرکار. برعکس پارسال که هفته دوم عید کاملا بیکار بودم امسال خیلی کار داشتم حتی دیروز بعدازظهر مجبور شدم برم بیمارستان :( بعد ازظهراهم که نمیشه خوابید یه جوری زنگ در خونه رو میزنن انگار اومدن جنگ، بابا یه کم با ملایمت بیشتر زنگ بزنید. خلاصه که خسته ام و خوابم میاد از 1 شنبه تا امروز که 5 شنبه است هرروزی که پاشدم کفرم در اومده بود. خداروشکر که 3 روز تعطیلیم. ان شالله که قرار 13 به در هم بارون بیاد من از در خونه بیرون نرم فقط بخوابم .

مادرشوهر اینا هنوز نیومدن خونمون منتظرن دعوتشون کنیم. ما هم نه گوشت داریم نه مرغ یخچالم خالی. منم اینقدر خسته ام که توان گوشت خریدن و بسته بندی کردن و این مسخره بازیاشو ندارم این چند روز. پاشید بیاید دیگه .....

بعدا نوشت: امروز هیچکس نیومده تنها موندم :(

۹۶/۰۱/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">