دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۷۰. یخ زدیم

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ

وضعیت الان من تو نهم اردیبهشت ۱۳۹۶، کاپشن پوشیدم و کلاهشو گذاشتم سرم، جوراب پوشیدم و یه پتو هم پیچیدم دورم. رفتم بخاری زیاد کنم دیدم کلا خاموشه 😐 کارای همسر دیگه!!!! خودشم اصفهانه و هنوز نیومده. منم خوابم میاد شدیددددد.... چیکار کنم؟ بخوابم یا نه؟؟

امروز واسه عمه همسر جان پارتی بازی کردم و واسش نوبت گرفتم یه عالمه آدم باهام دعوا کردن ... من شرمنده ام:(

این دستگاه لوس و مسخره هممونو گذاشته سرکار ولی من فردا ختم به خیرش میکنم حتما حتما حتما....

فردا شب تولدمه نمیخوام استرس کار داشته باشم.

۹۶/۰۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۴۰ پشمآلِ پشمآلو
هپی تولد ^_^
پاسخ:
مرسییی امسال شما اولین نفرین :)
سلام خانوم مهندس.
تولدددددددددددددددددت مباللللللللللللللللک
الهی سال خوبی رو داشته باشی دخمل اردیبهشتی :))
پاسخ:
وای مرسیییییییی ^_^
تولدت مبااااارک
پاسخ:
مرسسییی دختر گل
همه تولدی سلام تولدت مبارک دقیقا یکساله که باهاتم وباهات از زندگی لذت بردم 
پاسخ:
ای جونم چقدر انرژی گرفتم.... مرسییی
تفلد نفلد تفلدت مبارک :*
پاسخ:
مرسی بیتا جون 😚

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">