دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۷۲. بازم تولد ۲۷ سالگی

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷ ب.ظ

میدونم ۱۰ روزه تنبلی کردم ولی ببخشید...

اینقدر این روزها شلوغم و پرماجرا و از همه مهمتر حالم خوشه معمولا ناراحتی هامو اینجا مینوسیم تا تخلیه بشم. ولی باز دختر خوبی شدم اومدم که بنویسم.

دوشنبه هفته پیش دقیقا روز تولدم سرخوش از سورپرایز همسری رفتم سرکار، بسیار ذوق زده برای دوستام تعریف کردم. ساعتای ۱۰ دوستم زنگ زد بیاین اتاق من چایی بخورین من و هم اتاقی هم رفتیم. من درو باز کردم موندم ... باورتون نمیشه چی دیدم. این عکسی که براتون گذاشتم. آخه خدایا چرا من اینقدر خوشبختم واقعا واقعا شوکه شدم این همه زحمت کشیدن کیک برام سفارش دادن هدیه گرفتن خیلی خجالت کشیدم. خلاصه که بازم ذوق مرگ شدیم و تولد تولد کردیم و اون کیک طی ۱ هفته سه تایی خوردیمش😂😂😂 کادو هم بچه ها بهم یه چرخ و فلک دادن که در واقع قاب عکس و ۱۲ تا عکس میشه توش بذاری.نمیدونم چطوری یادشون بود از کی درگیر برنامه ریزیش بودن به هرحال که خیلییی منو شرمنده کردن. خیلی. ولی خیلی خوش گذشت بهمون یه عالمه عکس گرفتیم و مسخره بازی راه انداختیم شانس آوردیم کسی نیومد یهو آبرومون میرفت خخخخخخ. همون اول کارم شمع ۲ نصفش افتاد و ما ۱۷ ساله شدیم.چقد عمرمون رفت خدااااا

۹۶/۰۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">