دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۸۵. رئیس بودن

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۱ ب.ظ

این روزها من حس و حال رئیس بودن دارم. هر روز یک یا دونفر هستن که عین جوجه اردک دنبال منن از این طرف به اون طرف! متولد ۷۶ و ۷۴!!! خیلی جوجه ان خدایی... باید ساعتاشونو یادداشت کنم زودتر تموم بشه برن پی کارشون. البته یه خوبی هایی هم داره مثلا تا اون ور بیمارستان رفتی وسط کار میبینی یه پیچ گوشتی یادت رفته بعد به یکیشون میگی برو از تو اتاق بیارش اونم با سر میره! و به قول هم اتاقی جانم که میگه نمیدونی با چه شوق وصف ناشدنی اومد پیچ گوشتی برد😂😂😂 یا میخوای یه وسیله رو جابه جا کنی میری کنار وایمیستی برات میکشنش بیرون😊 یا از همه مهم تر وقتایی که زورت نمیرسه یه پیچ باز کنی لازم نیست بدویی بری دنبال تاسیسات نازشونو بکشی!! تو سه سوت باز میشه😊😊 بدجنسی از تک تک کلماتم میبارید نه؟؟ قسمت خنده دارش اینه که وقتایی که تو اتاقیم هم یه کتاب میذارم جلوشون میگم بشینید بخونید😆

حالا جدایی از این رئیس بازیا تو آزمایشگاهمون گرفتار شدم. مسئول آزمایشگاه و چند نفر با چندتا با سابقه آزمایشگاه چپ افتادن... یعنی بدا. حالا بدبختیاش واسه منه. هر چی فکر کنین تو آزمایشگاه هست خرابه. از یه طرف مدیر رفته به یکی از اون باسابقه ها گفته تو از قصد دستگاهها رو خراب میکنی و چون اون خیلییییی تجربه داره و من از اول خیلی بهش وابسته بودم حالا که خودشو کشیده کنار گیر کردم و دوم اینکه چندتا اتفاق مشکوکم افتاده که باید سر فرصت بنویسم. دعا کنید این روزها بگذره!!

۹۶/۰۵/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

۰۵ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۰ پشمآلِ پشمآلو
خو اذیت نکن بنده های خدا رو دیگه .. جوونن اولش ذوق دارن ببینن بیخودیه کارات دلسرد میشنا
پاسخ:
نه عزیزم من خودم کارآموزی رفتم کلا ول بودم تو بیمارستان من حداقل کلی چیز یادشون میدم خودشونم دوست دارن :)
سلاااام خانوم مهندس رییس کل
۱ًِ ای جان چه باحالن
کلی هم خوش شانسن که کارآموزیشون با تو هستن
۲ّ عیب نداره ی ذره تمرین استقلال کن
۳ًِ ما کماکان منتظر عکس هلیا خانوم هستم :٭٭٭
۴ٓ  منتظر پست اتفاقات مشکوک هم ایضا
پاسخ:
سلام عزیزممم
اره دارم تمرین استقلال میکنم😆
وای عزیزم حتما
انشالله اون پست هم نوشته میشه😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">