دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

392.قبول میشم؟؟

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ب.ظ

به شدت سرکار حوصلم سررفته، دوستامم سرشون شلوغه کار دارن،بیمارستان چشم نزنم اوضاع آرومه. منم الان حال هیچ کاری ندارم حتی درس خوندن :(

چرا درس میخونم؟ واسه آزمون استخدامی، واسه یه اتفاق که به نظر همه شدنش محاله ولی من میگم میشه. شهر خودم 1 نفر کارشناس تجهیزات پزشکی میخواد فقط 1 نفر. به نظر شما امید هست؟ اونم وقتی که از زمان ثبت نام تا آزمون فقط 1ماه فرصت داری تا این همه درس بخونی :/ حالا ببینیم چی میشه. همیشه میگن یه کاری با تمام وجود انجام بدی و نشه بهتر از این که یه عمر حسرت بخوری چرا اون موقع فلان کار نکردم! واسم دعا کنید...

امروز نگهبان گفت مسئول حراست دنبالت میگشت رفتم اتاقش نبود. نیم ساعت بعد زنگ زد هستین بیام اتاقتون؟ گفتم بله. یه فشارسنج آورده میگه مال بسیج میشه درستش کنید . حالا منم شانس لاک زدم :) خودتون تصور کنید چطوری ناخنامو جمع کردم و ازش گرفتمش بعدم خیلی نامحسوس انداختمش بیرون از اتاق. گفتم درست میکنم براتون میارم. نه شما برید من میارمش. خیلی زود میارم شما بفرمایید به کاراتون برسید :) بعدم درست کردم دوباره با همون ناخن های جمع شده رفتم تحویلش دادم. خب چرا نمیشه لاک زد؟ چرا؟ چرا؟ تازه من لاک کرم رنگ پوست زدم دلم سبز و آبی و بنفش میخواد..

ساعت کاری هم شده 7و ربع تا 2 و ربع هر 1 دقیقه اش که دیر بریم کم میکنن برامون (گریههههههههههههه)

ووی ووی چه دختر غرغرویی :/

۹۶/۰۹/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۳:۵۵ نیــ روانا
چقدر خوبه که نوشتی
دلمون پوسید باو
ایشالا که قبول میشی:)
پاسخ:
وای مرسییی 
دعا کنید برام
۰۴ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۷ پشمآلِ پشمآلو
من آزمون استخدامی زیر پنجا نفر بخواد انگیزه شرکتمو عه دس میدم:/:دی
ولی تو ک تصمیمتو گرفتی ایشالا قبول شی
پاسخ:
من خیلی تو رویام نه؟
یه جورایی تنها امیدمه واسه فرار از اینجا
۰۴ آذر ۹۶ ، ۲۱:۵۱ پشمآلِ پشمآلو
تو رویا ـم باشی عیبی نداره ک .. ادم بی تلاش زندگیش تو خالیه .. ایشالا همینو قبولی .. نشد بعدی .. نشد بعدی .. الا ماشاالله
پاسخ:
😁
کجا بودی خانوم😊
ادم به تلاش زنده س خوب میکنی که شرکت میکنی❤
حیف شدا خواستگاره😁 
پاسخ:
پی تنبلی بودم
مرسی عزیزم :)
آره خدایی حیف بود خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">